Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Var på Ullared igår, blev massvis med nya grejer till min nya häst :)

-Regntäcke med avtagbar hals 499-
-Ulltäcke brunt med guldig kant 199:-
-Vintertäcke 300g 1680D 299:-
-Flätad lädergrimma 99:-
-Brösta m. martingal 219:-
-Pullarträns svart 229:-
-Renons pälsglans 79:-
-Nackludd i fårskinn 50:-
-3-delat mässingbett 129:-
lite grejer till men för mycket att komma ihåg :), gick på 3000:d

Nån som sett om de har svarta bett, tror de är i sötmalm... skulle bli så snyggt med ett träns jag köpt :)

Ska försöka hinna ta en bild på lädergrimman =)

Kl*

Mer bilder överhuvudtaget i denna tråden är ju ett måste, man vill ju hålla sig lite uppdaterad med Gekås sortiment, även om man inte har råd eller tid att fara dit varje vecka. ;)

150g utetäcke med glatt foder, fanns bara kvar i strl 125. 299kr
(det ligger ett fleecetäcke under på bilden)
Belltacke.jpg

neongröna boots. 40kr
fanns neongula också, men bara i full. dom gröna fanns bara i ponny
15133_1256634248.jpg

(bild från bilddagboken)

Imorgon ska jag dit :) Tyvärr har jag inga pengar knappt med mig utan dom få jag ha ska gå till julklappar.. men kanske kan man hitta något på hästavdelningen..

Ska leta efter ett ylletäcke åt en kompis iallafall :grin:

Ska oxå dit imorrn :)

Hoppas dom där benskydden finns kvar i rätt storlek :d
Kommer uppdatera med bilder så snabbt som möjligt!

Jag ska oxå ditt imorgon ;) Ska handla massa hästsaker :D

Jag har dom!:love: Fanns i S, M, L. Köpte M till frambenen och L till bakbenen. Min häst är 154cm och ganska nätt, så är det en stor häst skulle jag satsa på L!
De är verkligen prisvärda!!

oh! tusen tack för det! har bara köpt damasker innan för frambenen (har använt dom även bak, men skulle vilja ha dom längre men va för rädd för att dom då skulle bli för stora och kasa.. ) min häst drar S (islänning) men L i boots så man vet aldrig riktigt :D Men nu vågar jag nog satsa på M till bak då! Tack igen! :bow::bow:

Lädergrimman fans bara i svart :). Annars kan jag ta bild på den imorgon :), stora i storleken iaf!, har cob till min häst fast han har litet huvud ifs! De skydden fans där i alla storlekar när jag var där i måndags:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 333
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 929
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda 2022
  • WE-tråden
Tillbaka