Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
nae, halv 5 är kanske inte min bästa tid på dagen heller (... eller natten snarare ) men upp måste man. Hoppas på att man slipper köra ditvägen iaf så man kan passa på att ta en powernap!
Vi syns i kaoset
och till er alla: bilder kommer så snabbt jag kan fixa
Åh irriterande! Min kompis va där i söndags, skickade önskelista o de skydden stod högst upp, men hon kunde inte hitta dom, antog att de va slut
Måste bli en tripp till ge-kås snart!
snart två timmar sen man kom hem och här kommer bilderna Lite kassa pga mörkt och blixt på kameran
Benskydden inga S fanns kvar, så jag chansade vilt på M. Fram blev dom liiite stora bara annars är dom jättehärliga!
Utetäcke 200 gram m. 1680 D!! (3000 Mp, 3000 mvt)
Trodde de skulle vara stort i halsen, spände in till sista men tror faktiskt jag kan spänna ut lite färgen va kanske inte den bästa då
Jag bor bara 1,5 mil från Ullared så jag är där med lite jämna mellanrum Fyndade ett fleecefodrat regntäcke häromdagen för 249 kr (se bild) lite högre hals och kanonbra passform!
Hästen är halt, vet inte om han blir bra så då vill man inte handla för mycket..
Blev dock:
Fleecetäcke, blått med hals 189:-
Lädergrimma, mässing 99:-
Sen bara lite pälsglans och andra förbrukningsgrejor. Kollade på dom fina fluffskydden, men till och med L hade blivit på tok för små.. :P
Så går det när man har en elefanthäst!
En bekant ska till Ullared imorgon, så jag bad henne kika efter benskydden ovan, ridbyxor och bett till mig, hoppas att hon kommer hem med allt jag bad om Tar bilder på det jag får iaf!
Någon som vet om de ursnygga (enligt mig i alla fall ) silverfärgade grimmorna med matta "silver"beslag finns kvar nu också? "Hästskrället" slet sönder sin i transporten. Har lagat grimman hos sadelmakare (fick då tyvärr ett blankt beslag), men skulle gärna vilja ha ett par till "på lager"!