Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Var där i onsdags!:laugh:

Blev en hel del med hem!

5 täcken
4 schabrak
3 olika jackor
2 ridbyxor
handskar
pälsglans
läderbalsam
Lädertvål
grimmor

Dottern behöver ny säkerhetsväst, någon som vet om det finns några bra på GeKås? Ska dit i början av april...längtar redan!

Är det fortfarande mycket vintergrejer där eller har de fått in vårsortimentet nu?

och bilder!!:D:D

Jag sitter med shoppinglistan i högsta hugg, åker i morgon så jag kan kolla läget på vinter grejjorna;)

Lite av det jag planerat att köpa

* Ridbyxor
* Pikétröjor
* Tjockare tröjor
* Benlindor
* Pads
* Schabrak
* Grimma
* Lädergrimma
* Träns
* Stalltäcke
* Pälsglans
* Schampoo

Har skrivit lite till så jag hoppas på en lyckad shopping dag! Läääängtar:bump:
*
*

åååå jag vill så gärna åka dit! Är det hopplöst att åka med buss och så eller kan det vara en rolig utflykt tror ni? Planerar att övertala någon vän att följa med mig då mina päron inte var såå pigga på iden ;p

Det beror helt på vart du bor men de brukar anordnas bussresor med olika bussbolag. Kolla på gekås hemsida :)

Här kommer bild på vad jag köpte när jag var på gekås för några veckor sedan.
cimg2877_134223727.jpg

Schabrak
Eksemtäcke
Grimmskaft
Fleecetröja
Ridbyxor
Vantar
Fölgrimma
Repgrimma

Dottern behöver ny säkerhetsväst, någon som vet om det finns några bra på GeKås? Ska dit i början av april...längtar redan!

De brukar ha varierande sortiment av västar. Ibland har de bara Copperfield som man drar över huvudet och kardborr i sidorna. Men jag har även sett Jacson med dragkedja fram. Så det är svårt att säga mer än att de brukar ha västar i olika former.
// Linda

Tack! Är det någon som har köpt dessa västar, tänkte om ni är nöjda??

Hej alla!
Orkar inte skumma igenom fler sidor, så jag testar fråga...
Finns det mineraler på Gekås?
Isåfall vilka märken?

Jag köpte en copperfield att använda vid inridning. För 350:- så är jag nöjd.
Provade rundor lite västar på hööks och visst är den mer pansarvagn än deras 2500:- västar men jämförbar med billigare för runt 1000:-.
// Linda

Tack , då vet jag. Får ta med dottern på en provrunda här hemma innan resan för att kolla läget då. Vet någon var man kan köpa Copperfield förutom på GeKås?

snyggt schabrak!
såg du om ridbyxorna fanns i andra färger också (tänkte mest på kontrast-skoningen)?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 338
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 932
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
413
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka