Sv: Ulltäcke

golden stripe-kopiorna är bland det bästa jag haft!
dubbla spännen fram, kryssgjordar o bra ull, iaf det jag hade!
låg perfekt på min häst som knappt kunde ha nåra täcken :)
billigt ca 400kr.

Vad är för dyrt?

De som är dyrare är ofta tjocka, mjuka och "luddiga" medan de billigare är ullen hårdare vävd och mycket tunnare.
Börjes, Exklusiv o co har billiga ylletäcken.
Equiline och Hansbo har dyrare, men de är riktigt tjocka och i en kvalitét för sig!

Kan rekommendera ylle täcket från börjes för 288:-. Det är snyggare än o katalogen och sitter kanon! :) 100% ull....

Använd sökfunktionen!
Jag har svarat på frågan om ylletäcken jättemånga gånger nu, använd sökfunktionen så får du nog fram förslag på bra ull/yllletäcken
med inköpsställen, priser, bilder etc.

Sök först, hittar du inga trådar - återkom sedan. Så jobbigt när det är precis samma frågor framme jämt och ständigt..

Lycka till!

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 940
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
285
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 347
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck