• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 018
Sv: Ulltäcke

Jag hittar inga med frontlapp på Exklusiv, fast iofs är jag inte särskilt bra på att leta :angel:
Ska kolla där nu igen.

Åååh vad fiint. Men min cp-dator tillåter mig inte att välja brodyr :mad:
Tror jag ska köpa ett sånt dära.

Fast jag tyckte att hööks var så tunna? Jag hade bespetsat mig på det bruna men dels var det tunt och dels så såg det lila-aktigt ut i affären så jag kom därifrån med ett halvapriset utetäcke istället.
Nog för att ylle är varmt men det får gärna bvara tjockare än mitt fleecetäcke...

Ja, jag tycker ju fortfarande att RG's ulltäcken är snyggast i världen. :p Men Equilines Golden stripe är mysigaste, så jäkla mjukt och underbart. Man vill krypa in i det själv. :love: Ett bättre ulltäcke har jag aldrig känt på.

RG går loss på 3000 kr
Equilines på kring 2200 kr

Övrigt, billigare ulltäcken är ofta tunnare och "hårdare", det är billigare så.
Det behöver ju inte vara något negativt, men det är oftast så.
Det är en enorm skillnad på mitt Jacson ulltäcke för 600 kr och Equilines tex.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Shixle
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
813
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 233
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka