Bukefalos 28 år!

*ULVLEK* Mio Min Mio

YEEES!!!!! :devil:Muhahaha (jar velat skriva det i leken sen ni lynchade hemlig), ni anar inte hur mycket jag skrattat när ni prata om mig som den.duktiga nybörjaren och sedan bara ignorerat mig igen. Mirtai var den enda och hon blev lynchad (delvis) pga det.

Vill också säga att även om jag var ulv så har jag inte fått nån hjälp med inlägg/teorier/röster från varkens LL eller lyan. Jag bara låtsades vara god :angel:

Ps. Q det är Madalitso inte Mandalitso
jag tycker du har varit skitduktig!:up:
Ser fram emot att stångas med dig i lekarna framöver:D
 
Jag blev :nailbiting: när du skrev det.

När jag såg det inlägget var jag fortfarande väldigt säker på dig som Kato, så jag noterade det men det "passade" liksom inte just då. Men när det blev mer och mer troligt med dig i lyan kom jag ihåg det och insåg då att Madalitso nog också var i lyan i så fall. Jag var visserligen inte säker på det, jag visste bara att jag först och främst ville ha ut dig. :p
 
Jag tänker liksom "Hm, undra hur vi ska göra idag för att undvika att bli misstänkta". Kommer in i lya-tråden och möts av:

"Jag har funderat lite på äpplet. Om vi neutraliserar den som blir lycnhad idag (så länge det inte är du eller jag), då det är 50% chans att det är mio eller nonno. om deras lynchskydd neutraliseras så åker dom då, om det inte gör det så har deras käkskydd försvunnit och vi kan då lungt käka dom. Skulle kato eller siaren lynchas så käkar vi någon av de andra och ser om de har skydd eller inte. Så länge vi blir av med en till idag, så kan vi med hjälp av att trolla få majoritet mot vem vi vill i nästa lynch.

Låter detta som en rimlig taktik?" :eek: :love:
 
Fast jag tror jag fick magsår av att ingen ville rösta i vettig tid. Jag skulle hinna rösta med en hyfsad teori, ha koll på vem som fick flest röster (hallå, rösta nån gång! :nailbiting:) och sedan hinna skriva till LL att jag ville neutralisera just den personen.

Tack till @glömmerallt @Artline @bollen__ och @quarter4ever för en riktigt rolig lek. :laugh: Inser att jag måste läsa Mio min Mio igen, för jag hängde inte helt med i berättelsen. :crazy:
 
Jag tänker liksom "Hm, undra hur vi ska göra idag för att undvika att bli misstänkta". Kommer in i lya-tråden och möts av:

"Jag har funderat lite på äpplet. Om vi neutraliserar den som blir lycnhad idag (så länge det inte är du eller jag), då det är 50% chans att det är mio eller nonno. om deras lynchskydd neutraliseras så åker dom då, om det inte gör det så har deras käkskydd försvunnit och vi kan då lungt käka dom. Skulle kato eller siaren lynchas så käkar vi någon av de andra och ser om de har skydd eller inte. Så länge vi blir av med en till idag, så kan vi med hjälp av att trolla få majoritet mot vem vi vill i nästa lynch.

Låter detta som en rimlig taktik?" :eek: :love:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Jag tror inte hon får vara med mer. Alldeles för duktig. :cautious:
 
Jag tänker liksom "Hm, undra hur vi ska göra idag för att undvika att bli misstänkta". Kommer in i lya-tråden och möts av:

"Jag har funderat lite på äpplet. Om vi neutraliserar den som blir lycnhad idag (så länge det inte är du eller jag), då det är 50% chans att det är mio eller nonno. om deras lynchskydd neutraliseras så åker dom då, om det inte gör det så har deras käkskydd försvunnit och vi kan då lungt käka dom. Skulle kato eller siaren lynchas så käkar vi någon av de andra och ser om de har skydd eller inte. Så länge vi blir av med en till idag, så kan vi med hjälp av att trolla få majoritet mot vem vi vill i nästa lynch.

Låter detta som en rimlig taktik?" :eek: :love:
helt korrekt och jag fattade inte varför ingen la in om neutralisering tidigt av er i lyan- det var ju en given taktik för vinst:angel:
 
Fast jag tror jag fick magsår av att ingen ville rösta i vettig tid. Jag skulle hinna rösta med en hyfsad teori, ha koll på vem som fick flest röster (hallå, rösta nån gång! :nailbiting:) och sedan hinna skriva till LL att jag ville neutralisera just den personen.

Tack till @glömmerallt @Artline @bollen__ och @quarter4ever för en riktigt rolig lek. :laugh: Inser att jag måste läsa Mio min Mio igen, för jag hängde inte helt med i berättelsen. :crazy:

Jag upplevde det som att alla satt och väntade på mitt drag så att de antingen kunde haka på om de var goda eller rösta på mig med nån klen teori som onda...
ptja, jag hade ju delvis rätt i en av dem iaf. :angel:
 
Det var mjölken som räddade mig! Mjölk är livet!

160613_004_576c43832a6b22b0b06ada1f.jpg
 
Jag upplevde det som att alla satt och väntade på mitt drag så att de antingen kunde haka på om de var goda eller rösta på mig med nån klen teori som onda...
ptja, jag hade ju delvis rätt i en av dem iaf. :angel:
Jag väntade på någons drag idag och försökte desperat få till något i övriga röstningar.
 
Grattis onda. Jag hade inte särskilt bra koll på något. Var misstänksam mot Habina pga hennes röst på hemlig innan jag käkades men det var väl allt...

Varför käkade ni mig?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp