Okej, jag har fortfarande inte riktig koll på alla, men jag blir så stressad av att DL närmar sig (gick har skräck för att vara sen) så jag får försöka samla tankarna nog för att lägga en röst.
Habina Känns väldigt neutral, blir lätt förvirrad av otydliga formuleringar (både från mig och Caisa

) Röstade igår på Mirtai för att hon röstade på en stackars nybörjare (mig) och det är tydligen ulvigt. Tycker Hemlig är skum idag, och reagerade på Hemligs röst igår också. Svårt att säga något i nuläget.
Mirtai Ställde igår mest frågor om roller, och röstade på mig (måste vara ett tecken på att hon är ond

) och har idag oroat sig för att äpplet hamnat hos de onda (vilket är fair enough, det oroar mig också) och om Myrtens röst på Hemlig var en alibiröst, men säger också att Myrten är för klurig för att det ska vara säkert. Finns inte så mycket att gå på här tycker jag.
BSF Var snäll nog att inte ta illa upp av min röst igår (jag är djupt tacksam). Har idag undrat om brunnen, vilket är förståeligt när äpplet förlorats, och röstar på Hemlig då Myrtens röst kan ha varit en alibiröst. Har kommit upp en del teorier om att Myrtens röst var för att skydda BSF, men hon har inte käänts så skum idag.
bumpo och Lobelia Bråkar mest med varandra, vilket inte säger mig någonting.
Snurrifian Teoriade tiddigare idag om att Myrtens röst skulle kunna vara för att skydda Hemlig
eller BSF, samt att LenaHs röst skulle kunna vara för att rädda BSF
Caisa Skriver inte jättemycket idag, men det hon skriver verkar sunt (jag börjar bli stressad nu, har redan skrivit i 10 min)
Hemlig Har känts virrig, men vill inte fästa mig för mycket på det, då hon varnat om bekymmer IRL (fast jag kanske är för snäll?)
LenaH Har börjat skriva först nu, säger mest att hon inte misstänker mig, Caisa och BSF (tror jag hinner inte läsa längre

)
Jag har ingen koll

men är sjukt stressad nu!!!
Madalitso röstar på Snurrifian för hennes teoriande innan idag var väldigt virrigt och jag vet inte om jag sett något annat som sticker ut (förlåt, har smått panik

)