*ULVLEK* Mio Min Mio

bumpo har inte en röstat på mig.

Minns inte vem som röstade på mig, får väl kolla upp det, men här är det mest bumpo som i vanlig ordning misstänker alla som röstar på henne ;)

Nu verkar du skum, försöker du sprida misstankar?

Nä, jag försöker hitta en ulv och begriper inte vad ni tjafsade om. :p

Okej, jag har fortfarande inte riktig koll på alla, men jag blir så stressad av att DL närmar sig (gick har skräck för att vara sen) så jag får försöka samla tankarna nog för att lägga en röst.

Habina Känns väldigt neutral, blir lätt förvirrad av otydliga formuleringar (både från mig och Caisa :rofl:) Röstade igår på Mirtai för att hon röstade på en stackars nybörjare (mig) och det är tydligen ulvigt. Tycker Hemlig är skum idag, och reagerade på Hemligs röst igår också. Svårt att säga något i nuläget.

Mirtai Ställde igår mest frågor om roller, och röstade på mig (måste vara ett tecken på att hon är ond :p) och har idag oroat sig för att äpplet hamnat hos de onda (vilket är fair enough, det oroar mig också) och om Myrtens röst på Hemlig var en alibiröst, men säger också att Myrten är för klurig för att det ska vara säkert. Finns inte så mycket att gå på här tycker jag.

BSF Var snäll nog att inte ta illa upp av min röst igår (jag är djupt tacksam). Har idag undrat om brunnen, vilket är förståeligt när äpplet förlorats, och röstar på Hemlig då Myrtens röst kan ha varit en alibiröst. Har kommit upp en del teorier om att Myrtens röst var för att skydda BSF, men hon har inte käänts så skum idag.

bumpo och Lobelia Bråkar mest med varandra, vilket inte säger mig någonting.

Snurrifian Teoriade tiddigare idag om att Myrtens röst skulle kunna vara för att skydda Hemlig eller BSF, samt att LenaHs röst skulle kunna vara för att rädda BSF

Caisa Skriver inte jättemycket idag, men det hon skriver verkar sunt (jag börjar bli stressad nu, har redan skrivit i 10 min)

Hemlig Har känts virrig, men vill inte fästa mig för mycket på det, då hon varnat om bekymmer IRL (fast jag kanske är för snäll?)

LenaH Har börjat skriva först nu, säger mest att hon inte misstänker mig, Caisa och BSF (tror jag hinner inte läsa längre :nailbiting:)

Jag har ingen koll :cry: men är sjukt stressad nu!!!

Madalitso röstar på Snurrifian för hennes teoriande innan idag var väldigt virrigt och jag vet inte om jag sett något annat som sticker ut (förlåt, har smått panik :banghead::banghead::banghead::banghead: :cry::cry::cry::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:)

*jag vet att jag är sämst på det här men jag har haft en semidålig dag trots massa bra grejer på förmiddagen dörför har jag skrivit dåligt i leken*

Jag tycker inte att så värst många kommit ned så mycket vettigt idag. Jag är inget undantag, sorry för det, hemlig sticker ut och som jag sa lobelia. Jag ser verkligen inte det superonda i att rösta på en inaktiv spelare i första lynch när en faktiskt förklarar varför. Jag ger alltid benefit of a doubt när det kommer till sånt för jag tror verkligen inte att någon vill lägga en dålig röst. Ond som god. Nu vet hag ju iofs min roll men att så tvärsäkert säga att det ligger ulvighet bakom min röst som jag tycker att lobelia gör skaver massor. Därför: bumpo röstar på lobelia

LenaH röstar på Mirtai - delvis pga rösten på Madalitso igår men ffa för att motiveringen på hemlig känns dygnsgammal och det finns mer att gå på idag, tex hemligs röst på Caisa? Det känns som en ulv som bekvämt följer drevet men inte vill använda samma motivering.

Jag måste få iväg en röst och det från paddan, datorn behagade att starta om.

Habina gled plötsligt upp på misstankelistan när hon placerade mig och bumpo i lyan för att jag röstat på bumpo och vi förskte få det till att vi är ovänner

lobelia röstar på habina

@Madalitso jag börjar inse att jag blir förvirrad, för jag försöker titta på fotboll samtidigt som jag läser. :nailbiting: Är ofta förvirrad i ulvlekar i början, men det blir värre när jag gör något annat samtidigt. :rofl: Däremot gör det förstås inte mig automatiskt till god för det, mer som en förklaring till varför jag skriver som jag skriver. Vilket för övrigt @CaisaLundblad bygger en hel röst på. :p

Habina gled plötsligt upp på misstankelistan när hon placerade mig och bumpo i lyan för att jag röstat på bumpo och vi förskte få det till att vi är ovänner

lobelia röstar på habina

Fast det var ju något jag skrev att jag INTE trodde på. Du blir bara mer och mer skum nu, som en ond som griper efter halmstrån.

Röstlista DL 2 KL 22
20/6 21.00 Lynchen DL1 ger BSF 2 röster
18:14 Blacksmithfarm röstar på hemlig
19.36 hemlig röstar på CaisaLundblad
21:42 Habina röstar på hemlig
21:54 Mirtai röstar på hemlig
21:56 Snurrfian röstar på Mirtai
21:57 Caisa röstar på Habina
21:58 Madalitso röstar på Snurrfian
21:58 bumpo röstar på Lobelia

21:59 LenaH röstar på Mirtai
21:59 Lobelia röstar på Habina

Blacksmithfarm 2
hemlig 3
CaisaLundblad 1
Mirtai 2
Habina 2
Snurrfian 1
Lobelia 1

*jag vet att jag är sämst på det här men jag har haft en semidålig dag trots massa bra grejer på förmiddagen dörför har jag skrivit dåligt i leken*

Jag tycker inte att så värst många kommit ned så mycket vettigt idag. Jag är inget undantag, sorry för det, hemlig sticker ut och som jag sa lobelia. Jag ser verkligen inte det superonda i att rösta på en inaktiv spelare i första lynch när en faktiskt förklarar varför. Jag ger alltid benefit of a doubt när det kommer till sånt för jag tror verkligen inte att någon vill lägga en dålig röst. Ond som god. Nu vet hag ju iofs min roll men att så tvärsäkert säga att det ligger ulvighet bakom min röst som jag tycker att lobelia gör skaver massor. Därför: bumpo röstar på lobelia
Det skumma är att du inte letar ulvar utan inaktiva ;)
Och att du alltid tycks ,isstänka den som röstar på dig :p

LenaH röstar på Mirtai - delvis pga rösten på Madalitso igår men ffa för att motiveringen på hemlig känns dygnsgammal och det finns mer att gå på idag, tex hemligs röst på Caisa? Det känns som en ulv som bekvämt följer drevet men inte vill använda samma motivering.

Jag kom nyss hem från stallet mycket senare än planerat och nattar barn. Har inte haft tid att läsa ordentligt men vill ändå rösta och motivera rösten med annat än OT.

@Madalitso jag börjar inse att jag blir förvirrad, för jag försöker titta på fotboll samtidigt som jag läser. :nailbiting: Är ofta förvirrad i ulvlekar i början, men det blir värre när jag gör något annat samtidigt. :rofl: Däremot gör det förstås inte mig automatiskt till god för det, mer som en förklaring till varför jag skriver som jag skriver. Vilket för övrigt @CaisaLundblad bygger en hel röst på. :p

Att det känns som att du flyger under radarn och möjligen vinkar till en potentiell ulv? :D Jag har blivit lynchad för mindre. :angel:

Biter fast? Allt förstadagen är dåligt underbyggt och någon måste jag rösta på likväl som du.
Fast du verkar inte acceptera min förklaring till varför jag röstade som jag gjorde alls. Det har varit hintar om taktik för att jag hann få in rösten, att det är ulvigt att inte gräva och en massa andra saker. Hade du någon gång medgivit att 'visst det var visserligen med tidsbrist och dålig uppkoppling men ...' hade jag sett din argumentation ur en helt annan synvinkel.

lobelia röstar på habina
Förtydligande, det blev lite stressigt datorn beslutade sig för att starta om.

Jag tycker det är skumt att påstå att bumpo röstat på mig när hon inte gjort det i DL 1 då. Att verkligen leta efter en anledning att misstänka mig ( och bumpo) utan att kolla fakta. Det känns ulvigt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka