I sammanhanget (att Klara skulle vinka till ulvarna) så ser det rätt märkligt ut.
Ja? Vi som i vi goda, om du nu inte vill räkna in dig i det vi så säga gärna till...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I sammanhanget (att Klara skulle vinka till ulvarna) så ser det rätt märkligt ut.
Ja? Vi som i vi goda, om du nu inte vill räkna in dig i det vi så säga gärna till...
13. Killaloe. Röstar Idahoe, bollen_.
Röstar på mig dag 1, pga att Piff&Puff är elakaoch att jag frågar LL om reglerna verkligen är rätt... Jag kan känna att det nog mest var en förstadagsröst från en som hade bråttom iväg.
Röstar sedan på bollen_ för att denne lagt en väl enkel röst dag 1 (Hej sten i glashus?) och för att BSF käkades som röstat på bollen. Jag tycker resonemanget är lite väl långsökt, samt en lätt röst på någon som inte kommer hinna in och försvara sig.
Jag har inte spelat med Killaloe förut (tror jag?), men det är en jag kommer hålla ett öga på om jag överlever natten.
Alltså, det här tycker jag är alldeles för enkla röster vilket såklart får mig att bli misstänksam. Framförallt rösten från Habina som jag upplever som inte helt oproblematisk.
Javisst, det KAN vara så att Klara hintade genom att rösta på Mirtai men samtidigt saknar jag mer av en analys om varför det inte nödvändigtvis måste vara så (eller har jag missat den?!). Jag tror och tycker att @Mirtai är ett väl enkelt byte alltså och det känns inte helt igenom rimligt.
Då har jag större förståelse för Bollens motivering iom tidsbrist och kanske inte så mycket möjlighet att skapa sig en helhetsbild, samtidigt som jag ju tyckte att bollen var lurig redan igår. Så det sammantaget gör att det inte känns helt vettigt att lägga en andra-röst på Mirtai med en så lös motivering.
Jag velar därför mellan dessa två men
Killaloe lägger sin röst på Habina
eftersom jag tycker att det är alldeles för platt och enkelspårigt att bara gå på Mirtai på grund av Klaras röststatistik
Tja, jag kan ju bara rösta på en och Snurris har jag ju redan röstat på. En i taget tänker jag.Känns som att LenaH fastnat på allt snurrfian gör, men hon röstar ändå på cirkus? *förvirrad*
DL 3@Blacksmithfarm skulle du inte kunna lägga in en sån där fin summering på slutet också när du ändå är så söt och gör röstlistor?
Typ "Habina: 2 Mirtai: 2 " osv?![]()
Jag önskar det också, så slipper jag oroa mig för att räkna fel sen@Blacksmithfarm skulle du inte kunna lägga in en sån där fin summering på slutet också när du ändå är så söt och gör röstlistor?
Typ "Habina: 2 Mirtai: 2 " osv?![]()
DL 3
15:47 Habina röstar på Mirtai
17:26 cirkus röstar på Killaloe
18:04 bollen__ röstar på Mirtai
20:05 Killaloe röstar på Habina
20:54 Mirtai röstar på Habina
21:08 LenaH röstar på cirkus
21:17 Idahoe röstar på Killaloe
Mirtai 2
Killaloe 2
Habina 2
cirkus 1
![]()
Jag önskar det också, så slipper jag oroa mig för att räkna fel sen![]()
Åh ett glaspalats. Lite väl mycket stenkastning i glaspalatset för min smak, vilket kan vara ludet.
Därför: