Ulvlek - Once Upon a Time

Lobelia är kom in igår och jag tycker att hon hade extremt vettiga reflektioner ffa runt LenaH, enda haken är ju att LenaH var god. :banghead: fram till efter lynch när det visade sig att LenaH var god så hade jag henne ganska väl på goda sidan. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka den sista meningenhär. Menar du verkligen att röstningarna skulle pekat ut LenaH som god? Eller som ond? Q var ju i lyan och jag tolkade hennes läggande platt som att hon inte ville rösta ut en kollega utan hellre offrade sig. Jävligt smart strategi nu med facit på hand.

Så jag inte glömmer att röst. Jag antar att det inte blir en överraskning att

Lobelia röstar på LenaH

Motiveringen är dels att LenaH verkar vilja sprida misstankar kring sig och när det gäller Snurfian tolka inlägg högst märkligt för att få dem att verka skumma. Dels kombinationen av hur Q och LenaH röstat som verkar vilja peka ut LenaH som god när Q lade sig platt och inte ens försökte försvara sig.

Men för att vara riktigt krass så var det väl snarare du själv som slog spiken i kistan för hemlig med din röst som var nummer tre? Det känns som du försöker bortse helt och hållet från den?

Men det är ju ganska meningslöst för mig att teoria om mig själv?

Lobelia är kom in igår och jag tycker att hon hade extremt vettiga reflektioner ffa runt LenaH, enda haken är ju att LenaH var god. :banghead: fram till efter lynch när det visade sig att LenaH var god så hade jag henne ganska väl på goda sidan. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka den sista meningenhär. Menar du verkligen att röstningarna skulle pekat ut LenaH som god? Eller som ond? Q var ju i lyan och jag tolkade hennes läggande platt som att hon inte ville rösta ut en kollega utan hellre offrade sig. Jävligt smart strategi nu med facit på hand.
Jag minns inte riktigt hur jag tänkte där men jag formulerade mig lite klantigt. Tror jag menade att jag inte kunde hitta något skäl till att Q lade sig platt annat än att skydda en lyakompis. Gjorde Q det så var det inte Lena H åtminstone.

Så här med facit i hand kan jag ändå säga att jg förmodligen skulle gjort om blundern och givit mig på LenaH. Hade det bara varit för röstresultatet hade jag troligen inte hakat fast vid henne. Det var liksom hela grejen med röstningarna och Lenas suspekta beteende. Racka ner på allt möjligt och omöjligt med snurris och sedan rösta på dig utan att släppa misstankarna i hopp om att fler skulle följa utan någon vettig motivering alls. Och hon försvarade sig knappt heller,

Jag har ingen aning om din eventuella ondhet, du kanske är ond. Luften gick liksom ur när lenaH visade sig vara god

Jag minns inte riktigt hur jag tänkte där men jag formulerade mig lite klantigt. Tror jag menade att jag inte kunde hitta något skäl till att Q lade sig platt annat än att skydda en lyakompis. Gjorde Q det så var det inte Lena H åtminstone.

Så här med facit i hand kan jag ändå säga att jg förmodligen skulle gjort om blundern och givit mig på LenaH. Hade det bara varit för röstresultatet hade jag troligen inte hakat fast vid henne. Det var liksom hela grejen med röstningarna och Lenas suspekta beteende. Racka ner på allt möjligt och omöjligt med snurris och sedan rösta på dig utan att släppa misstankarna i hopp om att fler skulle följa utan någon vettig motivering alls. Och hon försvarade sig knappt heller,

Jag har ingen aning om din eventuella ondhet, du kanske är ond. Luften gick liksom ur när lenaH visade sig vara god

Ahh, ja. Då var det som jag trodde. Ett skrivfel helt enkelt. Jag fick verkligen inte ihop din tanke annars. För jag tänkte ju likadant - alltså att hon var ond och att Q skyddade sin lyakompis.

Jag måste ju erkänna att jag är helt jävla lost i den här lynchen. Alla har saker som tyder på att de kan vara onda.

Lite snabbt före dusch:

Jag har tittat lite på @cirkus inlägg och jag reagerar på att hon inte nämner eller reagerar på qs sistaröst på hemlig utom lite i förbifarten dagen efter?
Cirkus brukar inte vara rädd för att pressa q när hon gör såna grejer när cirkus är god.
Då undrar jag om cirkus är lyapolare med q eftersom hon bara lät det passera?

Jag måste rösta nu... Eftersom jag inte hittat något mer med substans på någon annan spelare, så får jag fortsätta på LenaH:s tankegångar.

Cirkus har känts off leken igenom (även om jag också förstår känslan med en stor lek), och det är något i det som skaver. Tyvärr blir det ingen bättre teori från mig ikväll, men jag instämmer även med det citerade från LenaH.

Habina2 röstar på cirkus

Jag måste rösta nu... Eftersom jag inte hittat något mer med substans på någon annan spelare, så får jag fortsätta på LenaH:s tankegångar.

Cirkus har känts off leken igenom (även om jag också förstår känslan med en stor lek), och det är något i det som skaver. Tyvärr blir det ingen bättre teori från mig ikväll, men jag instämmer även med det citerade från LenaH.

Habina2 röstar på cirkus
Hade du använt motivet att cirkus är off i går hade jag förstått. Idag verkar hon vara på hugget dock. I min värld kan hon för all del vara ond men jag är tveksam. Har inget att ta på på någon.

Jag som tycker att jag har kappvänt när det gäller Killa, men detta får i allafall mig att reagera.

Först lägger hon en röst med en rätt så vag teori.

Sen så kommer detta - känns som en ulv som vet att LenaH är god och själv vill verka lite bättre genom att följa henne.

Så detta ..

Jag har haft funderingar på hur osynlig bollen__ varit och nu kommer Habina och verkligen vänder kappan efter vinden bara sådär. Ena sekunden så anser hon att sprids misstankar andra sekunden så har LenaH alla rätt. Är detta en osäker god eller en ulv som försöker se god ut?
Menar du Killa eller Habina?

Habina2 röstar på cirkus
Gör du det inte väldigt lätt för dig nu? Hur tänker du runt de andra spelarna som knappt har visat sig? Nog för att LenaH pekade ut Cirkus och jag tycker också att hon är skum men hur tänker du runt Idahoe, Mirtai, lobelia, lenis och mig?

Gör du det inte väldigt lätt för dig nu? Hur tänker du runt de andra spelarna som knappt har visat sig? Nog för att LenaH pekade ut Cirkus och jag tycker också att hon är skum men hur tänker du runt Idahoe, Mirtai, lobelia, lenis och mig?

Samma som igår. Tycker att jag försökt föra leken framåt, men känner mig väldigt, väldigt ensam. Saknar tankar från alla de du räknade upp, enda som jag tycker resonerat idag är cirkus.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka