Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är tråkigt att foppatofflor har begränsad användning i regn alltså, jag gillar annars luftdraget men inte när det blir blött. Så foppatofflor med en raggsocka i är typ bästa höstskorna så länge det är torrt uteBild till uppdateringen:
![]()
Sedan bjuder jag på ett allmänt tips. Det är ingen bra ide att gå i 5 cm blötsnö om man har foppatofflor på sig (med tjocka strumpor i).. Det bildas snöklumpar i skon! Men hunden var väldigt glad iallafall.
Ja verkligenDet är tråkigt att foppatofflor har begränsad användning i regn alltså, jag gillar annars luftdraget men inte när det blir blött. Så foppatofflor med en raggsocka i är typ bästa höstskorna så länge det är torrt ute![]()
Bild till uppdateringen:
![]()
Sedan bjuder jag på ett allmänt tips. Det är ingen bra ide att gå i 5 cm blötsnö om man har foppatofflor på sig (med tjocka strumpor i).. Det bildas snöklumpar i skon! Men hunden var väldigt glad iallafall.
Äh, du har ju ludna tassar så vad vet du om det?!ett annat tips är att det inte är lämpligt att gå ut i leriga hagar med foppatofflor när man ska ge hö till hästarna![]()
jag vill tassa fint på tå och inte i leraÄh, du har ju ludna tassar så vad vet du om det?!![]()
13. Killaloe. Röstar Idahoe, bollen_.
Röstar på mig dag 1, pga att Piff&Puff är elakaoch att jag frågar LL om reglerna verkligen är rätt... Jag kan känna att det nog mest var en förstadagsröst från en som hade bråttom iväg.
Röstar sedan på bollen_ för att denne lagt en väl enkel röst dag 1 (Hej sten i glashus?) och för att BSF käkades som röstat på bollen. Jag tycker resonemanget är lite väl långsökt, samt en lätt röst på någon som inte kommer hinna in och försvara sig.
Jag har inte spelat med Killaloe förut (tror jag?), men det är en jag kommer hålla ett öga på om jag överlever natten.
Den verkar ju helt klart vara gångbar fortfarande. 4 av 5 röstningar bygger på att den hon röstar på har använt sig av en för enkel röstmotiveringJag tycker det är konstigt att Killaloe röstar på Habina med motiveringen att hon gör det enkelt för sig genom att rösta på Mirtai, när min upplevelse är att Killaloe's två tidigare röster varit just väldigt enkelt motiverade (se mitt inlägg från imorse ovan). Lite väl mycket stenkastning i glaspalatset för min smak, vilket kan vara ludet.
Därför:
Idahoe röstar på Killaloe
Mirtai - Röstar: hemlig, Killaloe, Habina1, LenaH, Lenis
Ännu en spelare med få inlägg. Jag måste erkänna att hon flugit under min radar de senaste dagarna.
Röstar på Lenis igår baserat på röstningen i första DL och tron att det var en ulv mer än bara Q som röstade på hemlig. Jag tycker det känns sådär som teori till DL 5. Även om Mirtai aviserat tidsbrist
Skulle även här önska ett teoriinlägg med lite mer substans kring vad du tror om de spelare som är kvar i leken, då jag känner att jag inte får nåt grepp om vad du tycker om de som finns kvar även genom att läsa dina inlägg.
Ähm, såg att jag skrivit lite fel. Naturligtvis kan det inte vara 9 bybor kvar...Specialroller kvar:
Minst 1 Ulv (Gissningsvis 2-3 ulvar kvar?)
Ängel
Bybor (Max 9 st)