Bukefalos 28 år!

Ulvlek - Once Upon a Time

Jag ska sluta översläta allt märkligt du gör med "hm skumt men jag tycker ju alltid att Lenis är skum så det betyder inget" :p
Förstår inte hur Snurris lyckades klara sig från lynch dagen efter Lena lynchades O_o

Nä det förvånade mig med! O den DL när det var lottning mellan tre goda, det var lite high life för en ulv :banana::angel:

O jag har tänkt samma om Q så många gånger (det där med alltid skum) och den här leken har bara lärt mig att jag nog är ungefär 100 lekar från att vara i närheten av att hänga med på hennes turer så det blir fortsatt svårt :D
 
Nä det förvånade mig med! O den DL när det var lottning mellan tre goda, det var lite high life för en ulv :banana::angel:

O jag har tänkt samma om Q så många gånger (det där med alltid skum) och den här leken har bara lärt mig att jag nog är ungefär 100 lekar från att vara i närheten av att hänga med på hennes turer så det blir fortsatt svårt :D

Ja, jag har också samma problem med Q, förutom denna lek då jag tyckte det blev ganska tydligt redan dag ett. Men resultatet blir ju att jag varenda lek sitter och tänker så, sen blir personen ond och jag missar det för "så är hen alltid" och sen lekarna efter misstänker jag den som fan för att den är skum, och så är den god. Och sen börjar det om igen.
 
Vill förtydliga att jag faktiskt aldrig blivit jagad så länge över en förstaröst i DL1 så jag hade argumenterat exakt likadant oavsett roll :) Det var snyggt att ta mig som ond sådär faktiskt! O jag blev himla förvånad när @Lobelia verkade tycka Snurrfian var god i sista sekund!
Det var endast för att jag trodde på 2 kvarvarande ulvar. Sekunderna innan var jag säker på lottning mellan ängel och ulv. Blev förvirrad en stund.
 
Jag hade tänkt ha en ond mindre. När det var 14 anmälda så hade jag fyra ulvar men när Niyama anmälde sig så slängde jag in fårulven. Jag ville gärna ha en ond utanför lyan samtidigt som jag inte ville att de skulle vara för få i lyan.

Jag nojade väldigt mycket i början över att jag hade en ond för mycket men ulvarna löste det väl :p
 
Fast du la upp mig fint för misstankar :cautious:
Jag gjorde så gott jag kunde. :o:D

Men allvarligt. Jag suger på att vara ond utanför lyan. Och jag hade inte så mycket tid för leken som jag hade hoppats på. Och jag inser igen att det inte funkar speciellt bra för mig att enbart mobilleka. Så jag var rätt glad när jag blev käk.
 
Jag tvekade på cirkus mellan ängel och ulv, hon verkade smöra så för mig och hon borde ha blivit käk eller skyddat sig.
 
Ja, jag har också samma problem med Q, förutom denna lek då jag tyckte det blev ganska tydligt redan dag ett. Men resultatet blir ju att jag varenda lek sitter och tänker så, sen blir personen ond och jag missar det för "så är hen alltid" och sen lekarna efter misstänker jag den som fan för att den är skum, och så är den god. Och sen börjar det om igen.

:laugh::banghead::laugh::banghead::laugh:

Det enda säkra är en sia :rofl:
 
Nä det förvånade mig med! O den DL när det var lottning mellan tre goda, det var lite high life för en ulv :banana::angel:

O jag har tänkt samma om Q så många gånger (det där med alltid skum) och den här leken har bara lärt mig att jag nog är ungefär 100 lekar från att vara i närheten av att hänga med på hennes turer så det blir fortsatt svårt :D
haha jag är ALLTID skum oavsett toll
#examen i skumskolan
@Mirtai :D
 
Ja, jag har också samma problem med Q, förutom denna lek då jag tyckte det blev ganska tydligt redan dag ett. Men resultatet blir ju att jag varenda lek sitter och tänker så, sen blir personen ond och jag missar det för "så är hen alltid" och sen lekarna efter misstänker jag den som fan för att den är skum, och så är den god. Och sen börjar det om igen.
:D:cool:
 
Jag tvekade på cirkus mellan ängel och ulv, hon verkade smöra så för mig och hon borde ha blivit käk eller skyddat sig.

Jag var orolig att du skulle tycka att jag smörade :angel: Men du spelade precis som jag tycker att en god gör så jag tyckte jag hade fog för det! Vad glad jag blev när du först röstade på Mirtai!! hehe
 
@Klara Kan du nu förtydliga hur du försökte visa dig, detta som diskuterats så mycket hela denna långa lek? Eller hann du helt enkelt inte ens försöka? jag har då aldrig läst så många teorier om just den saken :D
 
Du var inte skum helt enkelt
mJaghittade inget direkt på dig heller, jag lät det bero. Annars hade jag snurris och lenis som lya kandidater på slutet. Slängde in mirtai för det verkade stämma så bra med snurris och så, reagerade Mirtai så starkt att jag ville prova och se. Satt med färdigskriven röst på snurris att ändra till.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp