Ulvlek - Once Upon a Time

Jag räknade snabbt med att bli lynchad rätt tidigt denna lek (eller käkad, men så långt hann jag ju inte :D). Snälle LL @Artline lät mig dock hänga med bakom kulisserna :love: så har följt leken ändå.
:love:

Men jag förstörde dina chanser för att kunna hoppa in som ersättare när jag direkt efter du rök berättade att två ulvar hade röstat på dig :rofl:

Nästa gång jag är LL. Se till att ha en LL lya eller någon annan att snacka med och avslöja inte info till de två första som åkt ut :cool:
 
:love:

Men jag förstörde dina chanser för att kunna hoppa in som ersättare när jag direkt efter du rök berättade att två ulvar hade röstat på dig :rofl:

Nästa gång jag är LL. Se till att ha en LL lya eller någon annan att snacka med och avslöja inte info till de två första som åkt ut :cool:
Äsch, hade rätt ont om tid ändå så det var bättre att hänga i kulisserna :)
 
jag trodde förövrigt benhårt på @Killaloe som vårat får in disguise :rofl:
Efter att cirkus valt simon´s cat och hon valde Cheshirekatten med denna motiveringen: Se särskilt mitt understrukna mtp vad fåret hette i denna leken:cool:
och det där med himla himla fint kändes ju som en snygg vink till "lenis" och det där illmariga, lite galna skulle ju kunna vara snurrfian :banghead::laugh:
Görsvårt verkligen, jag brukade se mig som ett Mumintroll och tycker att deras liv är så himla himla fint (vem vill inte sova på vintern liksom? Och bo i ett blått hus?! Och åka på roliga och spännande äventyr?!), men ju äldre ju blir desto mer känns Cheshirekatten som ett riktigt vettigt alternativ. Tänk att kunna dyka upp vart som helst, vara rosa/lilarandig, illmarig, lite galen och med ett namn ingen kan uttala. Så jag får nog säga Cheshirekatten eftersom den tilltalar mitt vuxna jag lite mer än Mumintrollet


Näe, du kör ju inte den komplicerade varianten så tänker att de allra flesta har koll på rollerna va? väl? :up:
 
En sak som var rolig med att vara LL för denna leken är att jag aldrig har varit med om att det varit så många som i denna leken som har tackat för sin roll. Bybo var en uppskattad roll :D
Jag blev så glad för den rollen, det innebär att en kan göra lite vad som helst :D (nä men skämt åsido, det var skönt att inte ha något jobbigt ansvar som siare eller ängel - ff ängel - i en lek där så mycket egentligen hänger på dessa två roller :) )
 
jag trodde förövrigt benhårt på @Killaloe som vårat får in disguise :rofl:
Efter att cirkus valt simon´s cart och hon välde Chesshirekatten med denna motiveringen: Se särskilt mitt understrukna mtp vad fåret hette i denna leken:cool:
och det där med himla himla fint kändes ju som en snygg vink till "lenis" och det där illmariga, lite galna skulle ju kunna vara snurrfian :banghead::laugh:
Hahaha skönt att kunna skicka lite vinkar utan att vara medveten om det :D
 
Eller hur! Tyckte det blev astydligt redan igår men det kan ju vara för att LL drällde vilka som var ulvar :angel:

Ja, det visste jag också och det är förstås lättare att tycka sig se hur jäkla tydligt allt är när man redan vet. Men vi hade ju redan konstaterat att det kunde vara 5 onda från början så jag kände bara SAMLA RÖSTERNA FÖR GUDS SKULL, sen om det råkar bli mot fel person så tja, vinna eller försvinna :p
 
:love:

Men jag förstörde dina chanser för att kunna hoppa in som ersättare när jag direkt efter du rök berättade att två ulvar hade röstat på dig :rofl:

Nästa gång jag är LL. Se till att ha en LL lya eller någon annan att snacka med och avslöja inte info till de två första som åkt ut :cool:
du var inte så snacksalig med oss inte :mad::D
mest bara typisk LL -aktig :laugh:
 
Tack till goda som inte förrän idag (mirtai) började kolla vad jag skrivit egentligen:cool:
och för en kul lek!
jag har precis lika kul i bakgrunden som i leken - vare sig jag är god eller ond- dock kan jag vara något mer.....frustrerad som god kanske :p
tack till LL
och sist - men inte minst!
Mina fina fina kompiar i lyan:love:
Vilka jag var snäll nog att outa med foto och allt ju :angel:
 
Tack till goda som inte förrän idag (mirtai) började kolla vad jag skrivit egentligen:cool:
och för en kul lek!
jag har precis lika kul i bakgrunden som i leken - vare sig jag är god eller ond- dock kan jag vara något mer.....frustrerad som god kanske :p
tack till LL
och sist - men inte minst!
Mina fina fina kompiar i lyan:love:
Vilka jag var snäll nog att outa med foto och allt ju :angel:

Och ingen räknade till fyra ;)
 
En sak som var rolig med att vara LL för denna leken är att jag aldrig har varit med om att det varit så många som i denna leken som har tackat för sin roll. Bybo var en uppskattad roll :D
Jag gillar verkligen att vara bybo :D

Tack alla för en rolig lek (så länge den varade för mig), tack @Artline för facit blev lite extra kul att följa leken då. Å tack till min ersättare @Lobelia för att du kunde hoppa in. Men jag hade ju helst sett att du hoppat in dagen innan, men min Q-radar funkade å den rösten gjorde ju att du nästan blev godförklarad :D, så det var kanske tur ändå att jag var kvar lite längre :p
 
Jag gillar verkligen att vara bybo :D

Tack alla för en rolig lek (så länge den varade för mig), tack @Artline för facit blev lite extra kul att följa leken då. Å tack till min ersättare @Lobelia för att du kunde hoppa in. Men jag hade ju helst sett att du hoppat in dagen innan, men min Q-radar funkade å den rösten gjorde ju att du nästan blev godförklarad :D, så det var kanske tur ändå att jag var kvar lite längre :p

Min Paddington-radar fungerade också, men det tordes jag inte skriva i leken. ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp