Ulvlek - Once Upon a Time

mJaghittade inget direkt på dig heller, jag lät det bero. Annars hade jag snurris och lenis som lya kandidater på slutet. Slängde in mirtai för det verkade stämma så bra med snurris och så, reagerade Mirtai så starkt att jag ville prova och se. Satt med färdigskriven röst på snurris att ändra till.

Jag har bara väntat att lyan ska försöka få ut mig så när du la första rösten blev jag inte förvånad att det kom även om det gjorde dig skum! Men jag hade dig som god innan, skyddade ju dig :)
 
@Klara Kan du nu förtydliga hur du försökte visa dig, detta som diskuterats så mycket hela denna långa lek? Eller hann du helt enkelt inte ens försöka? jag har då aldrig läst så många teorier om just den saken :D
Jag fick inte till något alls, men det var spännande att läsa alla tänkbara varianter. :D

Däremot var det avsiktligt att jag strök @Killaloe lite medhårs, så att det skulle kunna se ut som att jag vinkade till henne om jag åkte. :laugh:
 
Jag har bara väntat att lyan ska försöka få ut mig så när du la första rösten blev jag inte förvånad att det kom även om det gjorde dig skum! Men jag hade dig som god innan, skyddade ju dig :)
Och jag blev misstänksam när du direkt returnerade med ULV.

Lite var det annars för att prova. Jag ver hemskt osäker. Jag misstänkte att ulvarna väntade till sista sekund och var beredd att ändra.
 
Jag har bara väntat att lyan ska försöka få ut mig så när du la första rösten blev jag inte förvånad att det kom även om det gjorde dig skum! Men jag hade dig som god innan, skyddade ju dig :)

Vi passade oss NOGA för att misstänka dig alltför mycket.

Visst skyddade du Lobelia senaste natten?
 
Jag har bara väntat att lyan ska försöka få ut mig så när du la första rösten blev jag inte förvånad att det kom även om det gjorde dig skum! Men jag hade dig som god innan, skyddade ju dig :)

Ja vi aktade oss mycket noga för att ge oss efter dig, det var först ikväll vi var tvungna att spela lite högt :) Har vi nån statistik utlagd ang vad som hänt (det är väl bara skydden vi inte vet?) Det misslyckade käket var ju du Mirtai.
 
Jag hade lite bekymmer till dl 2. Den enda jag verkligen hittade något skumt med var q, någon formulering som jag reagerade på. Men ingen annan verkade se det, så jag tyckte ju inte att jag skulle lyfta fram det. :laugh:
 
Jag hade tänkt ha en ond mindre. När det var 14 anmälda så hade jag fyra ulvar men när Niyama anmälde sig så slängde jag in fårulven. Jag ville gärna ha en ond utanför lyan samtidigt som jag inte ville att de skulle vara för få i lyan.

Jag nojade väldigt mycket i början över att jag hade en ond för mycket men ulvarna löste det väl :p
Jag erkänner- det var mitt fel att vi käkade @Klara:o
SÅ nu kan ni lägga till mig i tankarna , förutom @Snurrfian dårå;), att så kan det vara ang käkvalen i lyan:D
 
Ja vi aktade oss mycket noga för att ge oss efter dig, det var först ikväll vi var tvungna att spela lite högt :) Har vi nån statistik utlagd ang vad som hänt (det är väl bara skydden vi inte vet?) Det misslyckade käket var ju du Mirtai.

Jag la också märke till frånvaron av misstankar ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp