Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen får veta vem ulvarna försökte käka utan en ulv i lyan dör offentligt och ledaren tar plats i lyan. Spionen skulle ha vetat men det var väl några som lynchade @BlacksmithfarmJag fattade som att den dödar någon annan i sin tur. Och hur ska ledarvargen kunna spela vidare om alla i spelet vet att den är ledarvarg?
Aha vad synd. Hade varit smidigt annarsIngen får veta vem ulvarna försökte käka utan en ulv i lyan dör offentligt och ledaren tar plats i lyan. Spionen skulle ha vetat men det var väl några som lynchade @Blacksmithfarm
Du menar att du inte vill avgöra utan istället lägga upp till lottning?![]()
![]()
Min klippning i citatet. Jag reagerade även på detta citatet från dig Ceta. Jag är helt med på att om Qs röst på BSF hade räknats igår så hade hon spikat igen kistan för BSF (eftersom det då hade blivit 4-3 mellan BSF och cirkus, om jag inte snurrat till siffrorna). Men på vilket sätt gör det ändringen ännu mer ologisk? Om Q är god och tror att cirkus är god och BSF ond, så är det väl en ganska logisk röständring? En god Q hade ju omöjligt kunnat veta innan DL1 att BSF var spion. Fast nu slog det mig att du kanske utgick ifrån ett scenario där Q är ond och vill rädda sin ulvkollega cirkus genom att lägga upp BSF till en majoritet med fyra röster?[…] Reagerar precis som många andra på Qitis sena försök till röständring igår, tycker den sticker ut. Vet inte om jag tycker att motivationen håller (eller kanske bara att jag inte förstår den).
Tycker det som sticker ut mest med den är just att den var för sen, tänker att det skulle kunna vara ett spel i sig. Men det gör ändringen ännu mer ologisk dock, då ändringen ju varit ännu mer spiken i kistan för spionen isf. Tycker också @Mirtai s analyser i ämnet är intressanta, rörande ifall både qitis och cirkus isf skulle vara onda. […]
Du menar att du inte vill avgöra utan istället lägga upp till lottning?![]()
![]()