Det förstår man i efterhand. Den konstiga konversationen berodde ju på att ni var onda båda två :D
problemet m konversationen var att vi bägge var skitleksugna och att ingen annan var inne i tråden samtidigt, så diskussionen gick på lite för länge......

MEN - jag fattade verkligen inte vad hon skrev (och jag hade skrivit exakt samma sak som god oxå)
 
problemet m konversationen var att vi bägge var skitleksugna och att ingen annan var inne i tråden samtidigt, så diskussionen gick på lite för länge......

MEN - jag fattade verkligen inte vad hon skrev (och jag hade skrivit exakt samma sak som god oxå)

Så därför ;) Annars tänker man att två ulvar inte hade orkar lägga så mycket energi på konversationen :rofl:
 
Hoppsan här är man borta en dag, tack och lov att jag redan var lynchad för idag har jag varit hemma typ 40 min och då bytte jag om... :cautious: Och nu kom jag hem efter en härlig kväll hos vänner med grillat och sen bad i deras spabad! :love:
Tusen tack bästa ulvkollegor! :love:
Och alla er andra också förstås! :p
Mest kanske till @bumpo och @cirkus :bow:
 
:angel:
Jag har sovit i soffan....
Ska läsa igenom folks roller imorgon, bara hoppar in och säger tack och godnatt från den förvirrade :o som rör runt i grytan ordentligt....
 
:angel:
Jag har sovit i soffan....
Ska läsa igenom folks roller imorgon, bara hoppar in och säger tack och godnatt från den förvirrade :o som rör runt i grytan ordentligt....
jag tycker du gjorde det jättebra; och jag menar det jag skrev i lekstarten - de flesta av oss ÄR mer eller mindre konstant förvirrade, det är en del i lekarna. Det är ingen som har facit utan man försöker pussla ihop det bästa man kan å se vilka man tror man kan lita på :)
(personligen litar jag i stort sett bara på mig själv å knappt det :p ;) )
 
:angel:
Jag har sovit i soffan....
Ska läsa igenom folks roller imorgon, bara hoppar in och säger tack och godnatt från den förvirrade :o som rör runt i grytan ordentligt....
Du är alltså @bollen__ s hemliga nick :idea::rofl:

Du hade rätt om Q! :D

Jag säger som paddi. Det är svårt. Man är förvirrad och ibland får man chansa och lite på någon tillsvidare.

Jag tror du kommer bli riktigt duktig. Lite mer rutin bara :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 695
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 876
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 812
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 362
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp