Jag blev riktigt förvånad. Var så säker på att ni skulle ta fio.

Du har spelat riktigt bra. Första trodde jag det var du som siat paddi. Men jag började tveka när du röstade så sent. Då hade jag hedinn som möjlig siare men jag var inte säker fören ni åt henne.

Nästa gång du håller med mig så röstar jag på dig :D
vi tog en medveten chansning där
du hade kunnat styra upp röstningen idag om det gick mot fio och iom att din roll var uppenbar så hade de flesta följt dig..
Brasklapp:
(inför framtiden;) )
jag försöker alltiid hitta siare och spion tidigt i lekarna ( right @bollen__ :laugh: ) så även när jag är god kan jag tänkas följa
i just denna öekan så tja jag och paddis vi strartade WW2 mellan oss innan roller bar uppenbara. sedan var det otur/tur -hur man nu ser det:D - att paddis blev siad...
 
Senast ändrad:
Men ulvarna.. Om ni hade låtit bli att äta. Då är risken att hemlig hade blivit lynchad och ni vunnit.
hm---- DEN skulle vi tänkt på:idea: ( vi tänkte nog på i princip allt annat tror jag?)

men å andra sidan så att hemlig skulle vara förhindrad ikväll kunde man inte förutse ( hoppas fortfarande att allt är ok med dig @hemlig ? :heart)
 
Jag ska aldrig leka mer.. :D
ha det är mer sport att bevisa igen att man nått en ny nivå;)
nästa sak är att fixa det som ond ( men det tar tiiiiid:crazy: jag håller fortfarande på efter mer än ett års tid i lekarna :p - jag lär mig nog nån gång.... hoppas jag:cool: )
 
Senast ändrad:
Jättetack till mina underbara kamrater @Snurrfian @quarter4ever och @Myrten - otroligt trevlig lya . men undrar om inte lyatråden var längre än själva lektråden :p
eh jag var ju med i lyan så vad tror du :angel:
lyatråden 39 sidor
lektråden 36...
need I say more....
sedan var det så himla gött att vara i en lya som konspirerade och planerade !:up: jag *tror* inte jag hade fullt så många inlägg procentuellt där som i lektråden;):D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 695
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 878
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 815
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 362
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp