Först var hon misstänksam mot henne, sedan röstade hon på henne.Jag hittar inget som tyder till det, mer än att Hedinn var misstänksam mot henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Först var hon misstänksam mot henne, sedan röstade hon på henne.Jag hittar inget som tyder till det, mer än att Hedinn var misstänksam mot henne.
Vi är minst tvåAlltså... är det bara jag som inte insåg vad som hade kunnat hända i första lynchen förrän dagen efter?![]()
Tack! Det känns faktiskt bättre!Vi är minst två![]()
Fast första rösten las när det bara var 31 minuter till DL och det kändes väl inte som om det fanns något direkt att gå på.Är det Habina, Myrten och Q som är över då? Det hade varit väldigt enkelt om det vore så
Men i början av röstningen så visste dem inte att det skulle bli så många udda röster. Så jag vet inte. Men det är en intressant teori.
Betänk då att Hedinn var siare och alltså hade möjlighet att sitta på facit.Jag hittar inget som tyder till det, mer än att Hedinn var misstänksam mot henne.
Jag tror att det är för att du har fel avatar.Tack! Det känns faktiskt bättre!Vi ska kanske vara LLs nästa lek. Jag känner att jag totalt tappat stinget. Iofs röstade jag ju tidigt på en ulv igår, men det känns som en lyckträff i allmänna kaoset i mitt huvud.
Ja det får vi göraTack! Det känns faktiskt bättre!Vi ska kanske vara LLs nästa lek. Jag känner att jag totalt tappat stinget. Iofs röstade jag ju tidigt på en ulv igår, men det känns som en lyckträff i allmänna kaoset i mitt huvud.
@Myrten Kanske går bättre om du är MaryJag tror att det är för att du har fel avatar.![]()
Jo, jag vet att hon var siare. Verkar ju som Paddington kommer åka idag ändå och då får vi se vart det får mig att luta q åt imorgon, om jag är kvar då.Betänk då att Hedinn var siare och alltså hade möjlighet att sitta på facit.
f ö har jag inga problem med att du uddaröstar, det lär inte påverka utgången ändå.![]()
Jag tror att det är för att du har fel avatar.![]()
@Myrten Kanske går bättre om du är Mary
(färgklädde mitt inlägg i efterhand)
@Myrten Kanske går bättre om du är Mary
(färgklädde mitt inlägg i efterhand)
@Artline hajade ju vad jag syftade på!Ok, så vad tycker ni att jag ska ha?Art har röstat på Mary, har Lena några önskemål? Var är @Monstermom förresten??? Hon vill aldrig leka med oss!
![]()
Ok, så vad tycker ni att jag ska ha?Art har röstat på Mary, har Lena några önskemål? Var är @Monstermom förresten??? Hon vill aldrig leka med oss!
![]()
@Artline hajade ju vad jag syftade på!![]()
Jag har läst om och säger som Hedinn. "Det är inte så att jag inte förstår diskussionen i sig, utan att jag reagerade på sättet du förde den på"
Det jag också funderar på är varför du skrev det inlägget efter DL (och innan uppdateringen). Du förvarade dig inte fören efter det var försent. Jag tänker att du kanske var rädd för du fått borgmästarens röst på sig och att du riskerade att åka och ville uppmärksamma Habina på något sätt.
Vad det säger om Habina vet jag inte. Men Habina är väldigt snabb på att rösta på Paddi? Kan Habina vara ulvkollega som väljer att offra paddi för hon tror att paddi är siad? Habina outade även Hedinn igår och skrev att hon troligen hade en specialroll.
Eller så är det en ond paddis plan att Habina ska bli misstänkt.
Artline röstar på paddington
För jag tycker konversationen mellan henne och Q var skum och jag tror hon lämnade ett meddelande om hon riskerade att åka för att ställa Habina i goda eller onda dagar.
Det tolkar jag som du trodde hon hade en viktigare roll än bybo.Nä, jag är ledsen. Jag hittar ingenting vettigt att gå på idag, så jag går på något som jag reagerade på och som jag vet att fler reagerat på (även om jag inte hade orken att upprepa det andra redan skrivit före mig när jag läste ikapp leken).
Snurrfian målar upp en bild av hedinn som jag inte känner igen öht och jag tror precis som @Myrten ? tror jag det var, att hedinn likväl kan ha en god roll och inte ville riskera att ryka och därför röstade på mirtai för att gardera sig om borgmästaren lagt sin dolda röst på henne.
Habina röstar på snurrfian pga detta.
Det tolkar jag som du trodde hon hade en viktigare roll än bybo.