• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare bumpo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 758
  • Visningar Visningar 23 130
Är det Habina, Myrten och Q som är över då? Det hade varit väldigt enkelt om det vore så :p

Men i början av röstningen så visste dem inte att det skulle bli så många udda röster. Så jag vet inte. Men det är en intressant teori.
Fast första rösten las när det bara var 31 minuter till DL och det kändes väl inte som om det fanns något direkt att gå på. :)

Jag säger inte att det är en vattentät teori men jag tilltalas av enkelheten i den och som sagt, ser det ut som en ulv är det antagligen en. :p

Tack! Det känns faktiskt bättre!:bow: Vi ska kanske vara LLs nästa lek. Jag känner att jag totalt tappat stinget. Iofs röstade jag ju tidigt på en ulv igår, men det känns som en lyckträff i allmänna kaoset i mitt huvud.
Jag tror att det är för att du har fel avatar. :angel:

Tack! Det känns faktiskt bättre!:bow: Vi ska kanske vara LLs nästa lek. Jag känner att jag totalt tappat stinget. Iofs röstade jag ju tidigt på en ulv igår, men det känns som en lyckträff i allmänna kaoset i mitt huvud.
Ja det får vi göra :)

Så illa tycker jag inte. Tycker du skrivit kloka saker så jag hoppas du inte är ond.

Nu när jag ändå är inne kan jag ju försöka teoria lite. Men jag skjuter från höften, d v s läser inte om leken:

Paddi - tror jag är siad ulv.

Artline & Q - tar jag samlat helt enkelt för att båda röstade på Paddi redan igår. Om nu Paddi visar sig vara ond (vilket hon bör vara) måste jag kolla över dem (ja, det måste jag ändå!:laugh:). Hittills känner jag att jag har ganska goda vibbar av Artline, men varför vet jag inte. Jo, nu har jag den uppenbara anledningen - hon är lika trög som jag när det gäller BM:rofl::p. Q är jag alltid jäkligt ambivalent till. Hon känns ofta god, men så kommer det en del konstiga saker. Jag hajjade inte vad hon snackade om att hon kanske var siad. Märkligt. Fast i diskussionen med Paddi kändes hon god. Med andra ord - vet inte. Det gör jag inte med någon av dem egentligen.

Habina - har jag inte så bra koll på, men jag reagerade lite på hennes tidiga röst på Paddi idag. Om Paddi nu visar sig vara ond (vilket hon åter igen bör som sagt vara, men...) så känns det viss alibivarning. Eller så var hon bara snabb.

fio - har jag totalt nollkoll på faktiskt! Tror inte hon stuckit ut åt ena eller andra hållet.

LenaH - har jag också nollkoll på. Hennes senaste teori känns väldigt enkel. Jag vet inte om jag tror på den, men jag tycker inte heller att den för Lena åt vare sig ena eller andra hållet.

hemlig - åter tror jag inte att hennes udda röster och att hennes sammanfattningar av vad som skrivits inte stämmer överens med hur jag själv skulle sammanfatta det hela behöver betyda att hon är ond.

Det var väl alla? Hoppas att jag får energi att gå igenom leken ordentligt. Men ärligt talat måste jag jobba, men jag känner mer för att hänga här med er och - pladdra! Tror jag ska öppna min lilla vinbox jag nyss var och shoppade!:idea:

Betänk då att Hedinn var siare och alltså hade möjlighet att sitta på facit.

f ö har jag inga problem med att du uddaröstar, det lär inte påverka utgången ändå. :)
Jo, jag vet att hon var siare. Verkar ju som Paddington kommer åka idag ändå och då får vi se vart det får mig att luta q åt imorgon, om jag är kvar då.

@Artline och @LenaH - hrmpf, den där avataren... Jag blev liksom Mary:angel:. Jag kan vara ganska dryg ibland (typ när jag har rätt på jobbet, vilket är oftast:D) och med den så fick den sidan av mig fritt spelrum. Liksom.:o

Jag har läst om och säger som Hedinn. "Det är inte så att jag inte förstår diskussionen i sig, utan att jag reagerade på sättet du förde den på"

Det jag också funderar på är varför du skrev det inlägget efter DL (och innan uppdateringen). Du förvarade dig inte fören efter det var försent. Jag tänker att du kanske var rädd för du fått borgmästarens röst på sig och att du riskerade att åka och ville uppmärksamma Habina på något sätt.

Vad det säger om Habina vet jag inte. Men Habina är väldigt snabb på att rösta på Paddi? Kan Habina vara ulvkollega som väljer att offra paddi för hon tror att paddi är siad? Habina outade även Hedinn igår och skrev att hon troligen hade en specialroll.

Eller så är det en ond paddis plan att Habina ska bli misstänkt.

Artline röstar på paddington
För jag tycker konversationen mellan henne och Q var skum och jag tror hon lämnade ett meddelande om hon riskerade att åka för att ställa Habina i goda eller onda dagar.

Va? Outade Hedinn? Var och när får du fram det? Jag hade noll koll på hennes roll.

Nä, jag är ledsen. Jag hittar ingenting vettigt att gå på idag, så jag går på något som jag reagerade på och som jag vet att fler reagerat på (även om jag inte hade orken att upprepa det andra redan skrivit före mig när jag läste ikapp leken).

Snurrfian målar upp en bild av hedinn som jag inte känner igen öht och jag tror precis som @Myrten ? tror jag det var, att hedinn likväl kan ha en god roll och inte ville riskera att ryka och därför röstade på mirtai för att gardera sig om borgmästaren lagt sin dolda röst på henne.

Habina röstar på snurrfian pga detta.
Det tolkar jag som du trodde hon hade en viktigare roll än bybo.

ledsen, det har skitit sig på jobbet å jag behöver jobba ikväll (varför ska allt krascha bara för att man är på kurs? :arghh: ) ska försöka läsa ikapp.

När är DL?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
9 910
Senast: LenaH
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är... 43 44 45
Svar
893
· Visningar
23 151
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka