Det var i slutändan det nog det som fick dig lynchad skulle jag tro, eller snarare allt dit prat om att du ville testa något med rösten.
Fast jag sa inte att jag ville testa något, det hittade ni på själva:p


Jag trodde jag blev mest misstänkt för att ha försökt få ut "ängeln) som jag förstod det var jag mer missränkt för att vara ulv än ledarvarg..
 
@LenaH haha samma här jag bara oj hjälp lek redan?:rofl:

Angående att mina hintar inte var så tydliga som jag trodde, Jag trodde @LenaH begrep redan efter den här första lilla hinten när hon "svarade" med reaktionen "haha" . Jag var så nöjd med det:rofl:

Sen hintade jag massor mer "försäkerhetskull" DEn dagen jag åkte ut var jag nojig igen för att ulvarna inte offrade mig tillräckligt snabbt. så då skrev jag direkt till lena att jag hade förvarat henne. Sen skvallrar @Madalitso om att de hade blivit förvånade över att jag var ledarvarg:arghh::arghh:

Ja ja, jag tycker ändå det går åt rätt håll jämfört med förra leken på mitt spelande:p
 
Ja absolut, jag menade bara att jag inte avsåg det att tolkas så
Jag avsåg inte alls att min uppräkning av deltagare skulle tolkas annat än som bokstavligt det jag skrev, men jag hade bra roligt åt det. Jag försökte försvara mig, samtidigt som jag såg på en föreläsning och chattade. Det gick sisådär med alltihop. jag gör nog om det någon gång om det är för dött i leken ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 728
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 621
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 477
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp