Jag var ju skum så;) Men jag förstår att du valde cirkus, tror nog du kanske hade bra nytta av det i längden också?
Jag tror att alla mina val av sior var avgörande för att goda sidan skulle vinna.

Hade jag inte siat cirkus så hade jag garanterat teoriat om varför hon är ulv. Så hon hade lynchat mig och du som var siad ond hade överlevt 😂
 
Jag vågade inte teoria eller ens säga ett pip om ängeln. Och sen insåg jag att då kunde jag inte teoria om nån roll, för det hade sett jättemisstänksamt ut om jag teoriad om alla roller utom en liksom.
Det är knepigt det där, din lösning var ju bra snygg och diskret. Du blir säkert en sån där läskigt dugtigt spelare när du får mer rutin, du har redan lurat mig rejält två gånger om:nailbiting:

:p
 
Jag vågade inte teoria eller ens säga ett pip om ängeln. Och sen insåg jag att då kunde jag inte teoria om nån roll, för det hade sett jättemisstänksamt ut om jag teoriad om alla roller utom en liksom.
Hur man ska skriva teori inlägg är något man lär sig med tiden.

Ett tips. Om du vet att någon är god/ ond. Ta då rimliga teorier och låtsas som att du tror på dem.

Till ex. Min teori om att Hedinn och Lena trodde att Q var varg berodde 90 % på att jag inte kunde skriva att Lena var ond pågrund av att jag siat alla andra som goda (samt visste att ängeln skyddat dig).
 
Jag vågade inte teoria eller ens säga ett pip om ängeln. Och sen insåg jag att då kunde jag inte teoria om nån roll, för det hade sett jättemisstänksamt ut om jag teoriad om alla roller utom en liksom.

Superbra spelat och jag hade inte en tanke på dig som ängel! Du måste ju tyckt jag var helt vild som trodde att alla möjliga var ängel
 
  • Hjärta
Reactions: Elo
Jag tror att alla mina val av sior var avgörande för att goda sidan skulle vinna.

Hade jag inte siat cirkus så hade jag garanterat teoriat om varför hon är ulv. Så hon hade lynchat mig och du som var siad ond hade överlevt 😂
Jo kanske det.

Hade väl inte varit första gången något sådant har hänt:p
 
21.30 21.30 21.30 21.31 LenaH ändrar röst.... 🤣

Sorry @qitis !

Och @cirkus - du skulle dö natt 1 som hämnd för att du käkade mig natt 1 i förra leken! :angel:

Hörrududu!
Man käkar inte mig hur som helst ;)


Precis som @fio noterar så var ALLA överens - LenaH måste käkas direkt, inte minst för att hon överlevt länge i leken innan.

Nu har jag levt länge i två lekar på rad ...så jag antar att jag kommer dö direkt i nästa lek
 
Superbra spelat och jag hade inte en tanke på dig som ängel! Du måste ju tyckt jag var helt vild som trodde att alla möjliga var ängel
Men vad fick dig att tro att Elo var god?

Först trodde jag att du listat ut att hon var tvilling. Dagen efter när jag fick spionrad som tydde på att hon var ängel så trodde jag att du fått samma rad dagen innan.
 
Superbra spelat och jag hade inte en tanke på dig som ängel! Du måste ju tyckt jag var helt vild som trodde att alla möjliga var ängel

Det känndes lite otaksamt när du typ teoriade alla andra utom mig som potentiell ängel och jag bara ville skriva "hörrududu din otacksamma....! Det var faktiskt JAG som räddade dig! Och här kommer du och skriver att jag är ond!"
 
Men det känndes överlag att efter ett par omgångar kom jag in i hur goda sidan fungerar. Jag kände mig helt blind från början, men sen insåg jag att jag typ kunde luta mig mot Cirkus, och speciellt efter att de erfarna började prata om att spioninfo gick till den som blev "skyddad" första dagen.

Blev tydligt att jag var potentiellt käk den dagen jag fick många röster, och att det antagligen var en del onda som röstat på mig den omgången.

Då tändes den lilla lampan, liksom.
 
Ang den konstiga diskussionen om trollpackan.


Jag visste ju att ingen bybo var trollad i andra lynchen pågrund av att jag inte fick veta vilken god roll karamellen hade.
 
Men vad fick dig att tro att Elo var god?

Först trodde jag att du listat ut att hon var tvilling. Dagen efter när jag fick spionrad som tydde på att hon var ängel så trodde jag att du fått samma rad dagen innan.

Jag tyckte att hon teoriade bra dag 2 i det inläggt som Ceta missade - då tänkte jag att de inte är i lyan ihop och inte tvillingar. Ceta var mer misstänkt pga detta - sen när det kom många röster på Elo kändes det som att hon måste vara den som är god
 
Ang den konstiga diskussionen om trollpackan.


Jag visste ju att ingen bybo var trollad i andra lynchen pågrund av att jag inte fick veta vilken god roll karamellen hade.

Visste ju jag också .... vilket jag glömde när jag trodde att q var ängeln som följde den hon trodde var siaren. Jag visste ju att ängeln inte ftt nån info den natten :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: fast det hade jag glömt
 
Det är tacken för att jag la typ en trillion inlägg på att försvara dig:rage:

Jag var mest orolig för att jag hintade för mycket:rofl:

för övrigt så försökte jag rösta ut @Lobelia men jag trodde aldrig hon var ängel, utan jag var inne på att hon var tvilling (med karamell så det hade jag ju rätt i. tror det var @cirkus som fick in mig på spåret, någon skrev ivarje fall att karanmell inte ville ha ut lobelia första dagen)


Tack alla, LL och deltagare för en rollig llek och grattis goda
Det var i slutändan det nog det som fick dig lynchad skulle jag tro, eller snarare allt dit prat om att du ville testa något med rösten.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 132
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 299
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 861
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 770
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp