Tvillingarna var skit svåra att hitta. Jag hade en känsla i början av leken att Tvillingarna röstade ut pega.

Sedan trodde jag ända tills igår att Lobelia var ängeln. Dels för att ingen ängel protestera och för att jag trodde att Lobelia visste att karamelldrottningen var siad och därför hade karamell som god.

Jag fick ju aldrig veta roll på karamell. Men när jag fick veta att ängeln hade skyddat Elo så insåg jag tillslut att Lobelia var tvilling.
Fast jag visste att Karamellen var siad av dig.
 
Ulvarna. Ni måste ha förstått att jag var siare? Varför blev jag inte käk?
Nää inte alls. Vi fattade ju ingenting. Cirkus var ju ängel och härjade runt helt skumt när hon teoriade om vem som var ängel, helt obegripligt. Karamelldrottningen var ledarulv, även om jag såg dig som ett alternativ först då du skrev att du skulle dricka en massa vin och skåla i bubbel (lite önsketänkande också kanske :love:) men sen hintade ju karamellen så brutalt mycket att jag till och med blev irriterad över att hon var så övertydlig och höll på att avslöja oss allihop typ, så liksom nä. Du var aldrig aktuell som siare, Elo var aldrig aktuell som ängel och glömmerallt var aldrig aktuell som ledarulv. 🤷‍♀️
 
Nää inte alls. Vi fattade ju ingenting. Cirkus var ju ängel och härjade runt helt skumt när hon teoriade om vem som var ängel, helt obegripligt. Karamelldrottningen var ledarulv, även om jag såg dig som ett alternativ först då du skrev att du skulle dricka en massa vin och skåla i bubbel (lite önsketänkande också kanske :love:) men sen hintade ju karamellen så brutalt mycket att jag till och med blev irriterad över att hon var så övertydlig och höll på att avslöja oss allihop typ, så liksom nä. Du var aldrig aktuell som siare, Elo var aldrig aktuell som ängel och glömmerallt var aldrig aktuell som ledarulv. 🤷‍♀️
Detta var helt klart en konstig lek 😂😂

När jag siade hemlig så trodde jag hon var ulv eller tvilling med ceta. Bybo var det sista jag trodde att hon skulle vara.

Jag var helt säkert på att Lobelia var ängel men helt plötsligt får jag en rad om att ängeln skyddade Elo 😱
 
Men jag trodde att det var anledning till att du höll karamell som god.

Eftersom jag trodde du var ängel så var inte tvilling något alt.
Vi fick den fina raden att du siade cirkus. Eftersom vi fick den antog vi att siaren siat karamellen vid första tillfället och vi kom fram till att det måste vara du. Karamellen för att du tvärvände om henne och jag för att det var den enda du omtalade som troligt god efter morgon DL. Sen så höll du märkliga cirkus som god, så vi fick snabbt 3 goda på plats.

Jag ifrågasatte lite smått att jag skulle vara ängeln, men inte så jätte ivrigt, praktiskt att bli betraktad som god.
 
Detta var helt klart en konstig lek 😂😂

När jag siade hemlig så trodde jag hon var ulv eller tvilling med ceta. Bybo var det sista jag trodde att hon skulle vara.

Jag var helt säkert på att Lobelia var ängel men helt plötsligt får jag en rad om att ängeln skyddade Elo 😱
Tack och lov att du siade mig ;).
 
Vi fick den fina raden att du siade cirkus. Eftersom vi fick den antog vi att siaren siat karamellen vid första tillfället och vi kom fram till att det måste vara du. Karamellen för att du tvärvände om henne och jag för att det var den enda du omtalade som troligt god efter morgon DL. Sen så höll du märkliga cirkus som god, så vi fick snabbt 3 goda på plats.

Jag ifrågasatte lite smått att jag skulle vara ängeln, men inte så jätte ivrigt, praktiskt att bli betraktad som god.

Med karamell sian så försökte jag vara hyfsat diskret men ändå tydlig ifall jag skulle ryka

Men dag 3 så slutade jag vara diskret. Jag postade medvetet ett teori inlägg minuten innan dl ifall jag skulle bli käk. I det inlägget så tror jag att jag skrev en teori om att Lena och Cirkus var ulvar. För att sedan släppa det helt efter DL.
 
Tack och lov att du siade mig ;).
Jag hade tänk sia hedinn den natten men ändrade mig en kvart innan DL.

Kvällen innan så trodde jag att du var god men i mellan DL så kändes du skum. Du kändes mycket desperat, en känsla jag känt igen i de lekar man är god och bara hoppas på att man ska bli siad.

Jag är glad över att jag siade dig. Det kändes inte helt lätt att övertyga cirkus och karamell om att du var god 😂
 
Jag hade tänk sia hedinn den natten men ändrade mig en kvart innan DL.

Kvällen innan så trodde jag att du var god men i mellan DL så kändes du skum. Du kändes mycket desperat, en känsla jag känt igen i de lekar man är god och bara hoppas på att man ska bli siad.

Jag är glad över att jag siade dig. Det kändes inte helt lätt att övertyga cirkus och karamell om att du var god 😂
Jag är också glad över det :D.
 
Jag tror faktiskt inte vi hade nåt andrahandsval, vi var helt övertygade tills @glömmerallt dog... :o
Det är tacken för att jag la typ en trillion inlägg på att försvara dig:rage:

Jag var mest orolig för att jag hintade för mycket:rofl:

för övrigt så försökte jag rösta ut @Lobelia men jag trodde aldrig hon var ängel, utan jag var inne på att hon var tvilling (med karamell så det hade jag ju rätt i. tror det var @cirkus som fick in mig på spåret, någon skrev ivarje fall att karanmell inte ville ha ut lobelia första dagen)


Tack alla, LL och deltagare för en rollig llek och grattis goda
 
Det var ju uppenbart att det var @Artline och ingen annan som var siare. Hur kunde folk missa det?! Kolla skillnaden på DL 1 och nästa dag liksom :p
Det var een av få saker jag hade koll på tillslut medn det tog en stund, liksom växte fram tror jag kom på det för att du var trolig att sia första natten du stack ju ut dag ett och då blev det ju tydligt att @Artline bytte åsikt om dig.

Men det är nog inte så tydligt om en inte har facit.
 
Det är tacken för att jag la typ en trillion inlägg på att försvara dig:rage:

Jag var mest orolig för att jag hintade för mycket:rofl:

för övrigt så försökte jag rösta ut @Lobelia men jag trodde aldrig hon var ängel, utan jag var inne på att hon var tvilling (med karamell så det hade jag ju rätt i. tror det var @cirkus som fick in mig på spåret, någon skrev ivarje fall att karanmell inte ville ha ut lobelia första dagen)


Tack alla, LL och deltagare för en rollig llek och grattis goda
Jag trodde en kort stund att du och Lena ev. var tvillingar .

Men samtidigt så kändes det som din stil att försvara Lena.
 
Det var een av få saker jag hade koll på tillslut medn det tog en stund, liksom växte fram tror jag kom på det för att du var trolig att sia första natten du stack ju ut dag ett och då blev det ju tydligt att @Artline bytte åsikt om dig.

Men det är nog inte så tydligt om en inte har facit.
Jag tänkte sia dig andra natten. Du kändes skum samtidigt som jag hoppades du skulle vara god. Vi brukar tänka lika.

Men jag ändrade i sista stund till cirkus.
 
Jag tror att Elo skyddade mig första natten gjorde leken väldigt öhum förvirrande och levande. Ställde mycket på sin spets. Mitt härjande i leken var ju liksom helt av sig själv - jag hade ingen aning om att jag var skyddad första natten.
 
Jag trodde en kort stund att du och Lena ev. var tvillingar .

Men samtidigt så kändes det som din stil att försvara Lena.
Ja, jag hade nog kunnat skriva liknande även som god, jag var lite orolig där när du började misstänka henne, förutom att hon inte skulle bli utröstad så ville jag undvika eventuell röst från dig. trodde det var risky att försvzra henne men förvånande nog verkade folk bara helt ignorera det. :rofl:


För övrigt tycker jag @Elo spelade riktigt bra som ängel, imponerande av en såpass ny spelare, inte bara skyddandet utan även att inte råka avslöja sig i tråden när det blevså mycket disskussioner
 
För övrigt tycker jag @Elo spelade riktigt bra som ängel, imponerande av en såpass ny spelare, inte bara skyddandet utan även att inte råka avslöja sig i tråden när det blevså mycket disskussioner

Jag vågade inte teoria eller ens säga ett pip om ängeln. Och sen insåg jag att då kunde jag inte teoria om nån roll, för det hade sett jättemisstänksamt ut om jag teoriad om alla roller utom en liksom.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 724
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 609
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 458
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 452

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp