Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
skälet till att jag börjat fundera är att jag upplever att min menscykel har börjat variera lite i längd, så det är lite svårförutsägbart, så jag funderar på om det är något på gång här. Det är ju i så fall tidigt (men välkommet)...
tråden skapades för att få veta Era erfarenheter av ämnet, eftersom jag tycker att jag är i yngsta laget för att närma mig menopausen (typ 44) Om jag läser på 1177.se så skriver de att de flesta är 45-57 år är man hamnar där.skälet till att jag börjat fundera är att jag upplever att min menscykel har börjat variera lite i längd, så det är lite svårförutsägbart, så jag funderar på om det är något på gång här. Det är ju i så fall tidigt (men välkommet)...
Och frågan är om det inte är där jag är, att menstruationerna kommer oftare. För jag får känslan att det är närmare 3 än 4 veckor mellan gångerna just nu... Om än inte helt regelbundet.Det första tecknet på att den sista mensen närmar sig är oregelbundna blödningar. Till en början kommer menstruationerna oftare. Om man till exempel har haft mens var fjärde vecka tidigare, är det vanligt att den kommer var tredje vecka i stället. Det är helt normalt och ett tidigt tecken på att äggstockarna har börjat att åldras.
inget gott som inte har något ont med sig, påstås det juundrar när mensen ska ta och slutaFast min barnmorska säger att man ska vara glad så länge man har den...