Undergångsåldern...

Sv: Undergångsåldern...

Åh, tråden jag MÅSTE ha just nu!!

Jag VET inte om jag kommit till undergången, men antar att det är så:o

Fick mensen en vecka för tidigt och sen slutade den inte..... Snart tre veckor sen:crazy:

Har varit väldigt varm av mig sen ett eller två år, men inga vallningar eller så.

Kan det vara undergången??:D
 
Sv: Undergångsåldern...

kl

Efter en sväng in på sjukhuset med katastrofvärden på blodvärdet så har jag blivit insatt på Provera, gulkroppshormon för att mota olle i grind så stt säga - jag har normalt kraftiga blödningar och det är inte så jättefancy att ha det när man äter blodförtunnande som jag gör efter en dvt. Därför har jag alltså fått bland annat provera. Jag hade inte så mycket att säga till om, inte ork att ifrågasätta heller, det har man inte på så låga blodvärden, jag lovar. Så därför frågar jag er, har någon erfarenhet av provera? Jag har inga uttalade övergångsproblem, men den här medicinen är vanlig i just övergångsåldern. Så, erfarenheter?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag söker tipps på hållbar laddkabel (2 meter) till IPhone. Nu vet jag inte om jag haft extrem otur, eller om jag misshandlat...
2
Svar
37
· Visningar
1 467
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag fick tag på ett par helt underbara skor till mycket bra pris häromdagen 😍 Problemet är att de börjar skava redan efter ett par...
Svar
10
· Visningar
834
Senast: Lyan
·
Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 285
Tjatter Fram tills jag var 30 blev jag kollad typ jämt, även när jag köpte typ trisslotter. Nu fyller jag 38 i år och jag skulle säga att det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
1 883
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp