Ungdomsledare

K

kavallerist

(Sökt runt efter info om ungdomsledarutbildningen här på forumet och på ridsport.se, men inte hittat svar)

Kan man gå ULK I-III även om man inte är medlem i en förening ansluten till Svrf? Känns konstigt om jag skulle behöva byta ridskola för en helgkurs jag ändå bekostar själv. :confused:

Sv: Ungdomsledare

Jo, sant! Är lite osäker med telefonsamtal bara och ville kolla här först innan jag ringde och ställde (självklara?) frågor. ;)

Nej, du måste vara medlem i en SvRF ansluten förening. Det är ju utbildningar för förbundets medlemmar.

Tack! Men varför undrar jag? Ju fler som utbildar sig lite desto bättre, tänker jag, och med de priserna känns det som att de går runt ändå. Nåja... Får väl försöka gå med i rätt sorts ridklubb då. :crazy:

Det är inte konstigare än att man måste vara med i en SKK/SBK ansluten hundklubb om man vill vara med på deras aktiviteter eller att jag måste vara med i min fotbollsförening om jag vill bli ledare där.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 263
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
25 129
Senast: cirkus
·
Tävling Nu har jag sökt runt här lite i tidigare trådar men jag känner att jag ändå måste ställa frågan; Hur gör jag om jag vill tävla...
Svar
1
· Visningar
1 571
Senast: hermulen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka