Bukefalos 28 år!

Unghästen lyfte upp katten i svansen

Det är klart att kattungen kan ha skadats, men den behöver inte ha skadats. Det är bara att känna igenom den och se hur den reagerar.
 
Skulle känna igenom hela ryggen också, om det verkar ömt kan det ju bara vara muskelsträckning likväl som något värre.
 
Verkar katten okej hade jag nog inte oroat mig, annars går det ju att åka in och röntga för säkerhets skull. Svansen är ju ändå ryggraden, så hade katten haft ont hade jag nog åkt in.
Det beror ju lite på vilken katt det är, en kattunge klarar nog ett lyft i svansen bättre än en gammal överviktig pensionärskatt....
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag och sambon adopterade en honkatt från ett katthem för en månad sen. Hon är cirka ett år gammal och vi vet inget om hennes bakgrund...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: DeCloe
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 859
Senast: cirkus
·
Katthälsa Jag har två katter, Göte 10 år och Igor 9 år. Göte har behövt flera turer till veterinär sista tiden då han skadats och därefter fått...
Svar
5
· Visningar
989
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp