JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Unghästtesterna – här är årets förändringar och datum
Bukefalos 30 år!
Moderator
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 345
Dagbok
Bukefalos 28 år!
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Startad av Gunnar
14 Maj 2024
Svar: 4
Visningar: 3 421
Bukefalos
Bukefalos 26 år!
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet.
Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Startad av Gunnar
14 Maj 2022
Svar: 2
Visningar: 13 699
Bukefalos
Nu har hästarna fått vända på dygnet
Dagbok Vår reducerade familj försöker hitta en vardag i det nya... Det går väl rätt bra ändå, efter omständigheterna.
Men en sak har stressat...
Startad av Tualma
11 Nov 2022
Svar: 9
Visningar: 2 330
Dagbok
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07
Årets bantningstråd
Svar: 51
Visningar: 1 846
Vård
Bildtråd
Gnägg Ponny efter utredningsspray och intensivt borstande. Behövde använda ett skohorn för att hon skulle få fram öronen 😆, hon hade ledsnat...
cili
Idag kl 08:44