Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad stor hon har blivit! Och vad mycket mer muskler hon har satt över bogarna!
Har hon fått mer vitt i ansiktet? längs nosryggen? eller har hon haft det hela riden? Eller hon kanske inte ens är vit där utan ljuset spelar mig ett spratt?
Hur stor är hon nu?
kl*
Tibbe har fått en spark på ena knät så han går i hagen med stödbandage för stunden, väntar tills efter helgen är han inte bra då så blir det kontakta vet. Satt och kollade på bilder på honom och tycker man ser stor skillnad på honom nu och när jag fick hem honom för ett halv år sedan
Då:
![]()
Och nu
![]()
Visst har han bättrat på sitt utseende, fasst söt mulen inte kom med på bild![]()
Jag har också dyra hästar...Fröken skötte sig exemplariskt på dagens träning på ridbanan så hon är på topp. Raketen växer så det knakar och jag vet inte hur många gånger jag får frågan om han är två år...han är ju bara 15 månader...går på hyfsat bete men har alltid växt jämnt och fint...
Bilder från igår...
![]()
![]()
*KL*
Några bilder som malumbub tog på Kid från hans 4-e ritt.
![]()
![]()
Pleasure. Men i detta skedet är det bara att få honom tänka framåt framåt framåt, därav pushar jag honom framåt nu med lite längre steg som följd. Alldeles för tidigt att börja bromsa och tänka pleasure,han skulle aldrig orka det o då blir det peanatroller som slutprodukt = oönskat!
Men hans naturliga tillstånd är slooooow så det bådar gottäven om det betyder lite mer jobb såhär i början!
I love him!
Han får säkert springa lite hunter också framöver,här i Sverige iaf men han rör sig och är avlad för pleasure...
Självklart ska han gå framåt, var bara nyfiken på din målsättning med honom
Tycker han är så läcker, ser fram emot att se honom i pleasure![]()
Han är en sötnos faktisktHoppas han lever upp till förväntningarna o slipper pilotfel
![]()
Han är nog 145 ca. Växt fort men jämnt och fint. Nu breddar han sig rejält från dag till dag...Visst är det härligt?!
Ja hjälp, han växer verkligen så det knakar! Känner knappt igen honom om man tittar på bilderna där han är liten!
Det kommer att bli (och är med för den delen) en riktig snygging det där!
Vilken mysig liten fläck på undersidan huvudet, den har jag inte sett innan.
Hur hög är han nu?
Jo, jag är rätt såld på honomMen jösses vad fin Raketen blivit![]()