Unghästtråd...

• Western
  • Trådstartare Trådstartare _Eva_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 455
  • Visningar Visningar 101 856
Sv: Unghästtråd...

hon är allt bra fin lottapotta! Älskar hennes teckning över baken! :love: Eller ja, hennes teckning över huvud taget! Mycket jämnare och "renare" fält (eller vad man ska säga) än vad storasyster har!
vilka goa busbilder! och vad stor hon är! :eek:
Känns typ dubbelt så stor som Chili var i den åldern :D

Precis på allt!!! Finns inte nåt som inte, helt plötsligt, befinner sig i hans mun:cool:

Litet roligt. Min gamla VTR avkomma tuggade allt han kom över och gör så fortfarande.

Den nye lille hingsten, Lottas, han är på det mesta med munnen han med....

Hoppar in här och lägger ut lite bilder på Rajans Raket...

Dessa två visar väl utvecklingen på honom rätt bra?

Okt -07
15421351.jpg

Juni -08
21643825.jpg

Sen måste jag erkänna.... Jag som absolut inte skulle ha någon unghäst igen har trillat dit...:D

Mitt nyförvärv som anländer i nästa vecka... Född den 28 maj -07
21607350.jpg

Sen måste jag erkänna.... Jag som absolut inte skulle ha någon unghäst igen har trillat dit...:D

Mitt nyförvärv som anländer i nästa vecka... Född den 28 maj -07
21607350.jpg

Det var en liten fining, kommer nog bli super fin som vuxen :love:

Tackar för det.... Och jag hoppas att det blir så bra som det lovar.. Annars hade jag ju inte köpt henne..

Nu har jag suttit lite till :) mest för att sambon var med och kunde fota så det blev förevigat på bild :D
Hon var lika duktig idag och idag satt jag på henne i ungefär en minut. Eftersom husse var med ville hon gå till honom så jag lät henne gå när hon ville så testade jag att styra lite grann också (vilket gick helt suveränt)
Bildbevis
Uppsittning1.jpg

Uppsittning2.jpg

Uppsittning3.jpg

Uppsittning4.jpg

Vilken liten fining! Vad är det för något? nu måste du bara berätta mer!! :)

Det hade ju varit lite roligt med en gissa rasen tävling :D
Skall dock inte plåga er med sådana påhitt...
Det är en liten kallblodstravare... Ett litet sto...
Har ju bara träffat henne en gång så så mycket mer finns egentligen inte att berätta ännu...

Själv har jag letat ytterligare en häst i nästan ett och ett halv år..
Jag skulle INTE ha en unghäst, och jag skulle INTE ha ett sto.. :angel:
Se så det blev...

åh vad mysigt! Gillar kbl travare skarpt! Hon kommer nog att bli riktigt snygg! Det är ju något speciellt med den färgen också :love:
Vad heter hon?

haha. det brukar bli så ;) jag skulle från början heller inte ha en unghäst, eller ett sto. Hästen skulle heller inte vara fuxfärgad eller ha mycket vitt. :cool: det gick inge vidare :D

hehe. typ sån blir jag också :D
Hon är så redig. Tar allt med ro! Jag bara väntar på att djävulshornen ska ploppa ut ;)

hon var skit snygg på bilden iaf! hoppas på fler bilder!:bump:

Fler bilder lär komma när hon anlänt hit..;) Tog inte så många bilder när vi var och tittade på henne. Dessutom hade det regnat så hon var ju inte direkt presentabel..
Här är ett par bilder i alla fall.
BÄcka Tabac
21608861.jpg

21608863.jpg

Hon lämnar uppfödaren idag. Plockas upp av hästbuss och anländer om allt går enligt planerna hit i morgon eftermiddag/kväll.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: Lisen82
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Min luciadag i "korthet"... 12.15 (skulle vara 12.05 och jag hade suttit i foajén sedan 11.55) stod chauffören och bultade på porten...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 140
Senast: Fille
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 058
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka