Jag tänkte på en apa, men to each their ownAlltså verkligen förlåt men den ser ut som en kuk i ansiktet.. Ändå sjukt gullig på något sätt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte på en apa, men to each their ownAlltså verkligen förlåt men den ser ut som en kuk i ansiktet.. Ändå sjukt gullig på något sätt![]()
Jag tänkte direkt på en babian xDJag tänkte på en apa, men to each their own
![]()
men varför inte skriva att den andra delen av mixen med största sannolikhet är någon form av bullhund? De hade ett par ”staffy”, men de som var uppenbart shitbull står inga raser på
Jo, jag vetDet där är ju standard hos rescues, har du inte märkt det? De kan lägga ut en hund ut som den mest uppenbara bullmix du kan tänka dig och ändå försöker de påstå att det är en labbekorsning eller liknande. Förmodligen är det pga fördomar mot kamphundar så de tror att de inte blir av med dem annars men alltså... det hjälper varken hundarna eller potentiella intressenter att ljuga.![]()
Tycker det ser ut som att den har riktigt rejäl klådaNågon postade den här i en grupp på fb. Titta vilka läckra öron!
Visa bifogad fil 175847
Den är tydligen född sådan. Öronen är ju inte kala utan det är vita strån bara, men visst kan det kanske vara så. Jag har ingen aning.Tycker det ser ut som att den har riktigt rejäl klåda![]()
Jag mötte en för nån vecka sen, jättefina! Namnet passar verkligen.Inte en specifik bild egentligen, men det dök upp valpar av en ras jag aldrig sett förut på Gumtree. Porcelaine. En fransk typ av hound, och titta så fina de är! Feel free to googla, det här är bara ett random foto.
Visa bifogad fil 176551
Jag har aldrig sett någon irl, men visste att de finns och de är så vackra. Jag tycker verkligen om det typiska houndutseendetInte en specifik bild egentligen, men det dök upp valpar av en ras jag aldrig sett förut på Gumtree. Porcelaine. En fransk typ av hound, och titta så fina de är! Feel free to googla, det här är bara ett random foto.
Visa bifogad fil 176551
Whippetblandingar blir alltid så söta