Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite svag för tuppkam på hundar. Speciellt små hundar.De brukar ju hitta på alla möjliga fula trimningar och klippningar på schnauzer, men denna tycker jag faktiskt var cool! Man ser tydligt att det är en schnauzer och pälsen ser inte förstörd ut, men ändå med något extra
Visa bifogad fil 176832
Jag är lite svag för tuppkam på hundar. Speciellt små hundar.![]()
Visa bifogad fil 176841
Visst kan min galenpanna sitta fint?
Tanke var alltså att hon skulle sitta bredvid mig, hon hade roligare saker för sig![]()
Vi ville egentligen klippa tuppkam och pompom på alpackorna när de blev rakade i våras.Ja! Jag har alltid sagt att om jag nånsin köper en trimras så ska den få tuppkam. Det och lejonsvans.![]()
För att utveckla tyckte hon som rakade att det inte var en bra idé eftersom sparad ull främjar ohyra så det är bäst att helraka. Var lite trist... för de hade sett himla coola ut!Vi ville egentligen klippa tuppkam och pompom på alpackorna när de blev rakade i våras.![]()
Var kommer den pälsen ifrån? o.o
Ja inte från ridgeback eller boxer iallafallVar kommer den pälsen ifrån? o.o
Färgen på kroppen är ganska lik om man kisar så det blir lite suddigtBoxer och RR, vart då?!![]()
Skulle gissa på en slatt av Borderterrier där :-)