Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte denna var så sötStår på hemsidan att det är en tax, jack russel mix med hög aktivitets nivå ^^
Visa bifogad fil 180423
Hade lite samma tanke, ser för mig en liten hyper, kaxig jakt hund med förmåga att gräva sig ut från alltSöt men lite av en mardrömskorsning...
Fast en ganska rättfram sådan tror jag. Det är liksom lätt att föreställa sig vilken typ av hund man får.Söt men lite av en mardrömskorsning...
Har de klippt den en bra bit ovanför ögonen eller är det bara som det ser ut? Det ser lite ut som en dåligt ditsatt peruk
Det har de nog, det tänkte jag inte ens på!Har de klippt den en bra bit ovanför ögonen eller är det bara som det ser ut? Det ser lite ut som en dåligt ditsatt peruk![]()
Min hjärna såg inte vit päls innan jag läste vad du skrivit. Trodde det var en solreflektion i pälsenMer split face. Den är ju uppenbart merle och har någon form av vitfläcksanlag, men det är en så konstig fördelning av färgerna. Jag har iofs sett andra merle som bara har någon enstaka merlefläck så kanske är det det vita som gör att det ser så annorlunda utJag har nog heller aldrig sett en tax med split face tidigare och det blåa ögat ser onormalt litet ut så jag funderar på dubbelmerle, men det kan ju vara att den bara kisar pga solen
Visa bifogad fil 180855
Men oj vilken sötFick upp denna på reddit. Lite coolt med så jämn teckning!
Visa bifogad fil 180856
Eller hur! Det var just det de frågade om så tyvärr inte mer än att det mycket troligt är dalmatiner i denMen oj vilken söt. Står det vad det är i den?
Korsning med något.Mer split face. Den är ju uppenbart merle och har någon form av vitfläcksanlag, men det är en så konstig fördelning av färgerna. Jag har iofs sett andra merle som bara har någon enstaka merlefläck så kanske är det det vita som gör att det ser så annorlunda utJag har nog heller aldrig sett en tax med split face tidigare och det blåa ögat ser onormalt litet ut så jag funderar på dubbelmerle, men det kan ju vara att den bara kisar pga solen
Visa bifogad fil 180855