Unik, häftig, ovanlig, rolig eller bara allmänt snygg. Bildtråd

Bukefalos 30 år!

Titta på den perfekta teckningen på den här lilla kinesen som är till salu! :love:

1769289659355.webp

Har de klippt den en bra bit ovanför ögonen eller är det bara som det ser ut? Det ser lite ut som en dåligt ditsatt peruk 😅
Det har de nog, det tänkte jag inte ens på! 😂 Tänk så jäkla söt han kommer att bli när kalufsen får växa ut som den ska!

Mer split face. Den är ju uppenbart merle och har någon form av vitfläcksanlag, men det är en så konstig fördelning av färgerna. Jag har iofs sett andra merle som bara har någon enstaka merlefläck så kanske är det det vita som gör att det ser så annorlunda ut 🤔 Jag har nog heller aldrig sett en tax med split face tidigare och det blåa ögat ser onormalt litet ut så jag funderar på dubbelmerle, men det kan ju vara att den bara kisar pga solen
IMG_7756.webp

Mer split face. Den är ju uppenbart merle och har någon form av vitfläcksanlag, men det är en så konstig fördelning av färgerna. Jag har iofs sett andra merle som bara har någon enstaka merlefläck så kanske är det det vita som gör att det ser så annorlunda ut 🤔 Jag har nog heller aldrig sett en tax med split face tidigare och det blåa ögat ser onormalt litet ut så jag funderar på dubbelmerle, men det kan ju vara att den bara kisar pga solen
Visa bifogad fil 180855
Min hjärna såg inte vit päls innan jag läste vad du skrivit. Trodde det var en solreflektion i pälsen 😅

Visa bifogad fil 180855
Korsning med något.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka