JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina dagar går upp och ner. Idag har jag inte mått så super. Jag har mest känt mig ledsen och uppgiven. Jag passar inte in någonstans, inte ens i min familj
. Tanken att jag skulle klara av att lösa mina sociala problem känns helt utopisk. Psykologen blev dessutom sjuk förra veckan och jag vet inte när han kommer tillbaka.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ensam och ledsen
Dagbok Ja, vad ska jag säga mer?
Känner mig ensam, övergiven och ledsen. Fram tills för några timmar sedan kändes allt bra, och har känts bra...
Startad av sthu
24 Aug 2026
Svar: 284
Visningar: 16 907
Dagbok
Min resa i depressions, utbrändhets och NPF träsket
Dagbok Nu har jag kraschat, igen. Hur många gånger orkar man?
Min hjärna fungerar inte. När den kommer fram till något där den måste anstränga...
Startad av förvirrad
15 Aug 2026
Svar: 2
Visningar: 420
Dagbok
Att bryta mig loss
Dagbok Just nu befinner jag mig i ett vägskäl - ska jag göra vad jag känner är rätt eller ska min mamma få avgöra vad jag ska göra likt hon...
Startad av Tystnatt
17 Maj 2026
Svar: 250
Visningar: 21 250
Dagbok
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 345
Dagbok
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
55 minuter sedan
Årets bantningstråd
Svar: 51
Visningar: 1 843
Vård
Bildtråd
Gnägg Ponny efter utredningsspray och intensivt borstande. Behövde använda ett skohorn för att hon skulle få fram öronen 😆, hon hade ledsnat...
cili
Idag kl 08:44