Upp som en sol

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ner som en pannkaka.

Är jätte låg. Verkligen jätte låg. Känner igen dessa symptom så väl, det var precis så här jag mådde för ett par år sen. Känslan av hopplösthet, att jag är rent av oduglig och en parasit för samhället. Att jag aldrig kommer kunna jobba och bidra till samhället hur snäll och god hjärtat jag än är så måste man ju jobba. Så känner jag idag. Det smög på lite redan igår men jag kunde trycka bort det, det gick inte idag.

Ser inget som roligt. Allt är bara ett envist kämpade som inte leder till något. Klarar inte av att slutföra saker jag börjar. Sviker mig själv gång på gång genom att inte slutföra viktiga grejer som tex försäkringskassan eller körkortstillståndet. Jag är så trött, på mig själv och så less på livet just nu.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 282
  • Artikel
Dagbok Jag skulle vilja att det fanns olika länder där samhällena funkade på olika sätt - och att man kunde välja att bo i det land som passade...
Svar
8
· Visningar
1 205
Senast: Araminta
·
  • Artikel
Dagbok Tills nu så trodde jag ALDRIG att nåt sånthär skulle hända för mig. Eller egentligen så hela mitt liv är ju som jag aldrig trodde att...
2
Svar
35
· Visningar
2 179
Senast: zuli
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp