Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får jag komma med ett tips angående avlämningarna @AraSlei ?
Och både Ladda och Floyd är så duktiga!![]()
Haha, jag tror det var första och enda gången hon fått ett råhudsben
Nu kan jag vara helt ute och cykla, men när jag ser filmen så ser det liksom ut som om du sträcker dig efter dummyn? För mig känns det då
som om det är den som är prio ett och den du tar emot. Istället tänker jag att du kanske ska släppa avlämningarna ute lite grann och fila mer inomhus. Så när ni är ute är det Floyd du tar emot - alltså inte försöka få tag i dummyn utan få Floyd att vara bäst i världen och vilja visa dummyn för dig för att han har gjort något så himla bra? Så gör liksom inte själva dummyn så viktig ett tag utan bara fånga upp den om han droppar eller ta den efter en stund?
Förstår om det kanske är annorlunda med wachtlarna om de kanske inte har ett lika stadigt grepp om dummyn men det känns som om Floyd har rätt bra koll och att ni har förutsättningarna för att ev träna mer stadga om han skulle spotta (vilket jag tänker att han troligtvis inte gör när han är världens bästa som håller dummyn)
Om det känns som om jag är helt ute och snurrar så kan du bortse från det härMen det är vad jag tänker när jag ser själva avlämningen på filmen
![]()
En grej som jag gillade var att de här misskötta hundarnas värdighet liksom återupprättades. Den lille pommen med rutten mun, när han låg på operationsbordet fick han vård och behandling som om han var kungens hund. Det värmde i hjärtat.Ok, att kolla på Bagges hemlösa.. på jobbet var kanske inte helsmart.
Jag var rädd att det skulle vara lika pajjigt som Mitt liv som Valp men VILKET mysigt program det var, .
Hoppas att serien fortsätter i samma stil och att den kan få folk att adoptera därifrån istället för att importera gathundar.
Åh vad fint om jag kunde hjälpa tillNi är ju så himla duktiga, både du och Floyd, så jag antar att det lätt går lite fort just för att ni kan och vill så mycket?
![]()
Hur som helst tycker jag ni är fantastiska! (Och jag är glad för att det inte finns några filmer från när Svansson appoeterade i den åldernvi har lärt oss lite sedan dess
)
Låter som något jag måste titta på.En grej som jag gillade var att de här misskötta hundarnas värdighet liksom återupprättades. Den lille pommen med rutten mun, när han låg på operationsbordet fick han vård och behandling som om han var kungens hund. Det värmde i hjärtat.![]()
Ja, för Hundstallet har i princip inga som är intresserade av deras hundar.Hoppas att serien fortsätter i samma stil och att den kan få folk att adoptera därifrån istället för att importera gathundar.
Verkligen? Det lät ju inte så igår, och det låter inte så på deras hemsida heller. De skriver:Ja, för Hundstallet har i princip inga som är intresserade av deras hundar.
Ja, jag hade ju tänkt att det skulle bli kastrering till hösten om löpen fortsätter vara lika täta, hade gärna velat att hon hinner mogna lite mer först (hon blir 2 i november), men nu funderar jag på om det vore bättre att få det gjort innan sommaren. Väntar på att min djurklinik ska ringa upp så att jag kan diskutera det med dem.Låter som att det börjar bli dags att fundera på kastrering. Jobbigt för alla om hon ska löpa så oregelbundet, ofta och länge.
Mina har sin i soffan:Det sliter ju en del på fällen som kostade 700kr, men det är det värt![]()