Uppdaterad FlashChat

Har nyligen uppdaterat Bukefalos snabba chat till senaste version.
Utseendet har ändrats något, man kan själv ändra det mer om man vill.

Det är nu enklare att lägga in just den man vill av ett större antal smilies.

Hoppas ni får det trevligt där, det krävs att man har ett användarnamn här på forumet för att kunna chatta.

Här hittar du Bukefalos FlashChat:

http://www.bukefalos.com/f/chat/flashchat.php
 
Sv: Uppdaterad FlashChat

Jag som kör Linux verkar inte kunna använda chatten? Får fram vad andra skriver men kan inte skriva själv...det var inte kul :(
 
Sv: Uppdaterad FlashChat

På vilket sätt kan du inte skriva själv, vad händer?
Det kan inte vara så att du hade en textfärg som inte syntes mot den bakgrund du hade?
Jag skall undersöka lite närmare, återkom gärna.
 
Sv: Uppdaterad FlashChat

Första gången man loggar in har man vit text och syns inte, beroende på bakgrund, prova att byta färg på din egen text
 
Sv: Uppdaterad FlashChat

Du stänger ute modemanvändare också. Kul NOT
 
Sv: Uppdaterad FlashChat

Ok...ska testa;)

Ser en ruta med svagt beige ton...grönt runt om...ovanför rutan finns ord..."rum"..."Senior"...och "Lägg till"...inget jag kan klicka på. Jag ser att några skriver inlägg och en ton spelar glatt när det läggs in ett inlägg...men jag har inga inställningar jag kan hitta, kan inte byta textfärg...

Eller så är jag ovanligt dum :confused: ...men ska öppna en annan web-läsare och se om det ser lika ut. Idag har jag Firefox. :cool:

Nähä, Konqueror fixar inte fram Chatten alls...vet någon om Opera kan funka?
 
Senast ändrad:
Sv: Uppdaterad FlashChat

A_K_N skrev:
Ja det funkar i Opera

Hm, Gunnar har visst Firefox precis som jag...Snackade med min support och han sa nåt om att det är nåt Java-script som inte stämmer med vad vi kör i Linux... tyvärr är jag helt tappad bakom en vagn när det gäller det rent tekniska;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 403
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Nu börjar det väl strax bli dags att sluta räkna. 22 år sedan starten 14/5 1996. Den största uppdateringen som skett det senaste året...
Svar
0
· Visningar
1 746
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Åren bara går och går. Det har nu gått 21 år sedan starten 14/5 1996. Under det senaste året har vi haft rekord i antal unika på sidan...
2
Svar
20
· Visningar
3 254
Senast: Habina
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 123
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp