Bukefalos 28 år!

Uppdatering av XP = bluff ???

C

crazy

Har windows XP ...idag kom det upp en ruta angående uppdatering av windows XP...kom in på microsofts hemsida och blev hänvisad till deras uppdatering av XP och satte igång med uppdateringen. :crazy:

Efter detta har datorn funkat som ett jag vet inte vad...den lägger upp dubbla sidor,trög som f-n,låser sej på nätet men även i alla vanliga program...glöm allt det där med att det ska funka med att stänga ner med Ctrl/Alt och Delete :eek: ...väldigt långsam och kan lägga upp två tre sidor på en gång en efter en utan att man ens klickat för det...eller hoppa åter till föregående sida på nätet tex. :crazy:

Jag tror jag blir galen!Vad är detta!?!HJÄLP!!!! :eek: :eek:
 
Sv: Uppdatering av XP = bluff ???

Service Pack 2?

Avinstallera eler gör en systemåterställning..

Eller installera om system från början med SP2 innan du lägger in massa annat.
 
Sv: Uppdatering av XP = bluff ???

japp...service pack 2.

För tillfället verkar den sköta sej bättre nu...körde spyboot igår och stängde av datorn efter och idag när jag satte igång den verkar den ok...än så länge(peppar,peppar)
 
Sv: Uppdatering av XP = bluff ???

crazy skrev:
japp...service pack 2.

För tillfället verkar den sköta sej bättre nu...körde spyboot igår och stängde av datorn efter och idag när jag satte igång den verkar den ok...än så länge(peppar,peppar)
Service pack 2 är ett jäkla påfund. Det gör absolut ingen nytta förstör oftast bara. Och man ska ju inte behöva installera om hela maskinen för att göra en liten fesen update...fy-fy M$ :angel:
 

Liknande trådar

K
IT & mobiler Rörig rubrik, men jag ska förklara så gott jag kan. I somras köpte jag en FujitsuSiemens med förinstallerat Vista. Datorn i sig är...
2
Svar
22
· Visningar
2 572
Senast: maria85
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 685
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Jo, alltså, min dator kraschade förra veckan - med ett meddelande om att config saknades eller var skadad. Försökte med...
Svar
5
· Visningar
1 227
Senast: Ms Sally
·
IT & mobiler Känns som om datorn är en millimeter från att krascha och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Besökte en sida på nätet tidigare i...
Svar
7
· Visningar
1 266
Senast: Saybia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp