Bukefalos 28 år!

Uppdatering hovtråden "Vad tror i om dessa hovar"

Sv: Uppdatering hovtråden "Vad tror i om dessa hovar"

Får man tro ts tråd om stallbyte så letar ts plats där fler än henne som rider seriöst :confused:
 
Sv: Uppdatering hovtråden "Vad tror i om dessa hovar"

Hur TS rider har jag ingen aning om och det är ju inte det det handlar om utan just detta hov/njurproblemet.
 
Sv: Uppdatering hovtråden "Vad tror i om dessa hovar"

Hur TS rider har jag ingen aning om och det är ju inte det det handlar om utan just detta hov/njurproblemet.

Man kan ju gissa att hon känner innerst inne att hon gör fel eftersom hon vägrar kommentera i den här tråden.

Vore man 100 % säker på sin sak så står man ju för det också.
Hoppas att hon anlitar veterinär i smyg utan att erkänna det för oss åtminstonde.
 
Sv: Uppdatering hovtråden "Vad tror i om dessa hovar"

Hade hovis här igår och han blev hederligt förbannad hur någon kan påstå att om hästen har problem med ett visst ben så har den problem med ett visst ben.

Han bad mig att försöka ta reda vad den hovslagaren hette men tror knappast ts berättar det.
 
Sv: Uppdatering hovtråden "Vad tror i om dessa hovar"

Man kan ju gissa att hon känner innerst inne att hon gör fel eftersom hon vägrar kommentera i den här tråden.

Vore man 100 % säker på sin sak så står man ju för det också.
Hoppas att hon anlitar veterinär i smyg utan att erkänna det för oss åtminstonde.

Ja det hoppas jag också. Eller hoppas hästen blir frisk på något sätt ialla fall!
 

Liknande trådar

Hästvård Skulle behöva lite tips ang min 13 åriga ponny. Denna lilla häst har varit på kliniken otaliga gånger men känns som grundproblemet...
2
Svar
20
· Visningar
3 547
Senast: Dopy
·
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
2 990
Senast: mackan
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
9 574
Senast: Lisa2014
·
Hästvård Hjälp!! Vad tror ni det kan vara? Tog ut min häst i hagen som vanligt. Inga fel på henne. 2 timmar senare är hon blockhalt.. Har varit...
Svar
15
· Visningar
3 092
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp