Uppdateringstråd 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag precis anmält Ivar och Kryza till rasklubbens årliga utställning.

Men när jag tittar i Ivars vaccinationspapper ser jag att jag dragit över tiden på hans årliga DHPPi-vaccination. Kan det bli ett problem, eller är det lugnt så länge han fått en ny spruta innan utställningen?
Han får väl ändå inte DHPPi årligen, utan bara Pi årligen och DHPPi med ca 3 års mellanrum?
 
Rallylydnads tävling idag igen för mig och Nessie i mästarklass. Jag tyckte att jag var rätt duktig men på första starten hade jag - 11 poäng bara i förarfel 😝 och det har man ju inte råd med. Andra starten var bättre men gjorde en snurr åt fel håll och hamnade en ynka poäng från cert..
Vi kom trea i bägge starterna och Nessie var på topp, tänk att det ska vara så himla svårt att hålla reda på sig själv 🙃🙃🙃.

Tay och husse var iväg och debuterade i blåbärs agility idag och vann sin sista start! Han hade varit jätteduktig och även kunnat koppla av bra i miljön och husse var jättenöjd.

Nessie ❤
20220326_143728_030.jpg
 
Alvin är överlycklig här hemma. Jag rensar kläder och försöker dela upp vad som ska sparas på vinden, vad jag ska ha här, skänka,slänga och det är totalt kaos här hemma i sovrummet och hallen. Alvin älskar att ligga på mina saker och bäddar in sig och njuter. När han får ligga där mår han bra. Jag blir tokig på röran men orkar inte ta allt på en gång men är snart klar. Då får lilla Alvin ligga på sina vanliga ställen, ska kanske lägga något av mina plagg i hans bädd så blir han kanske lite nöjd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: MissFideli
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
6 821
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 083
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 199
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp