PrecisOch när man löser alla problem med kastrering är det svårt att kartlägga eventuella problem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PrecisOch när man löser alla problem med kastrering är det svårt att kartlägga eventuella problem.
Hur gammal är hon?Nike hade tydligen låtit jättestressad igår när vi var hemmifrån. Hon har tyvärr fått avvikande beteende senaste tiden, blir rädd för saker hon inte brukar bli rädd för, känner inte igen situationen kring måltiderna eller sin matskål, har lagt sig till med andra ljud än tidigare (inte hennes normala gläffs utan nåt kuttrande) och verkar allmånt förvirrad och inte sig riktigt lik.
Hon har ju tyckt att smällandet från militäranläggningen är jobbigt men det lär inte vara nåt som stressar henne nu då de verkar ha tagit sommaruppehåll till största delen från att leka krig hela dagarna. Ingenting har heller ändrats hos oss i vardagen och fysiskt så är hon i oförskämt god form för att vara senior. Imorse irrade hon dock helt planlöst omkring när vi körde hennes "leta upp boll" lek som hon brukar vara supervass på. Körde flera försök men hon verkade inte koppla alls vad vi gjorde.
Hur gammal är hon?
Tänker direkt att hon kanske ser dåligt eller att det är tecken på kognitiv dysfunktion.
Synen är svårt att göra något åt men det andra finns det medicin för. Värt att testa om hon annars verkar vara i bra form.
Ni verkar ha så fin relation med domVar precis ute på en promenad med lurchervännen. Husse bestämde sig för att jobba stenhårt på att få lilla lurchern att tänka och hålla lite koll på vad som hände istället för att flamsa omkring som den stökiga unghund han är. Det är så kul att se, för det gjorde så stor skillnad och både husse och matte är så duktiga med sin hund. Nya hundägare som utvecklas så enormt ihop med hunden för varje dag som går.
Jag är så glad att jag "attackerade" dem en dag när vi var ute och fick syn på dem (sådär springa fram med tokiga hundar och säga "Åh! Vinthund!" och bara ta för givet att de kan hälsa och att vi kan umgås). De har verkligen blivit goda vänner till oss och jag hoppas att vi alltid kommer umgås.
Visa bifogad fil 147611
Var precis ute på en promenad med lurchervännen. Husse bestämde sig för att jobba stenhårt på att få lilla lurchern att tänka och hålla lite koll på vad som hände istället för att flamsa omkring som den stökiga unghund han är. Det är så kul att se, för det gjorde så stor skillnad och både husse och matte är så duktiga med sin hund. Nya hundägare som utvecklas så enormt ihop med hunden för varje dag som går.
Jag är så glad att jag "attackerade" dem en dag när vi var ute och fick syn på dem (sådär springa fram med tokiga hundar och säga "Åh! Vinthund!" och bara ta för givet att de kan hälsa och att vi kan umgås). De har verkligen blivit goda vänner till oss och jag hoppas att vi alltid kommer umgås.
Visa bifogad fil 147611
Så har jag också med Alvin, han får göra vilka hinder han vill eller inga alls men han brukar hänga på mig och Milou och vissa saker passar inte så då får han lite egen träningstid när jag är klar med Milou. Han brukar köra tunnlarna och hoppa eller balansen när han roar sig själv. Men det är också roligt att träna alla tre så det gör jag ofta även hemma. Men seniorerna har det gott, sitta fint eller vinka med en tass och få massor av berömMorgonbesök i fårhagen med Spock och Tay, killarna var glada att få valla.
Spock
Visa bifogad fil 147692
Lilla M och Nike fick en liten vända på agilityplan och M tränade gungan och slalom. Nike fick mest springa lite det hon kände för, är man pensionär så är man
Vad är det där för app?Hon är ju rolig Tilda, vi cyklade idag, det var nog 1 vecka sen senast. Hon är seg som sirap på vägen bort och jag har knappt styrfart (vi brukar cykla ca 1,5-2,5 km sen vända), tog nästan 13 min att cykla 1,5 km bortåt idag men när vi vänder går det fort som fan, och hemvägen 1,5 km gick på typ 5 minny topphastighet på 29.2 km/h också mot tidigare 24
Visa bifogad fil 147701
Den tillhör mitt aktivitetsarmband, Mi fitness heter appen, har en Xiaomi Mi smart band (6)Vad är det där för app?![]()
Jadu, det vet man inte riktigt. Det finns tveklöst greyhound i honom iaf. Något DNA-test hade sagt att det finns saluki i honom också, men helt ärligt märks det inte det minsta, så frågan är om det stämmer eller inte. Olika sådana test är ju olika bra... Det intressanta med just lurchers från Irland (som han är) är att många av dem blivit så lika att man snudd på skulle kunna klassa dem som egen ras, trots att de inte på något vis avlas seriöst eller så. Men det är lätt gjort att hitta ett stort gäng lurchers som alla är extremt lika till sättet, storlek och typ. Trots att alla de har lite diffus bakgrund. Storlek som en salukitik, utseende som en tunn greyhound, mentalitet till stort sett som en greyhound fast som om det fanns en gnutta terrier i också (vilket kan göra det ganska krångligt ibland).Vilka raser ar han en korsning mellan?