Gårdagen var dålig. Fåren var mycket pigga och springiga och när jag åkte hem var det ingen som klarat hämtgrindarna ännu för de drog så fort de fick chansen. Spock gjorde en ok utgång men fåren hann flytta sig och drog iväg innan upptaget. Räddade nästan upp det men jag ger Spock fel kommando så han tar fel flank och trycker de mot uttaget och fåren är av banan. Verkligen inte Spocks fel, jag fattade ju inte ens att jag gett fel kommando förrän det var försent. Så bara lite irriterad på mig själv men jag borde känt att det inte var min dag när jag glömde bilnycklarna i tändningslåsetoch springer och letar efter dem i panik, sen går ut på banan och kommer på att jag inte har vallstaven med mig
..
Idag ska Lilla M och Tay få köra lite agility och husse ska hålla kurs. Spock får ta det lite lugnt men kanske kör nåt kontaktfältshinder med honom bara för att han ska få göra nåt. Killarna fick redan köra lite uppletande på promenaden imorse.
Idag ska Lilla M och Tay få köra lite agility och husse ska hålla kurs. Spock får ta det lite lugnt men kanske kör nåt kontaktfältshinder med honom bara för att han ska få göra nåt. Killarna fick redan köra lite uppletande på promenaden imorse.