Någon speciell anledning att du bytte till Adtab?Jag har haft både bravecto i många år och nu sista åren adtab och skillnaden är att det sistnämnda behöver fyllas på oftare annars är det samma effekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon speciell anledning att du bytte till Adtab?Jag har haft både bravecto i många år och nu sista åren adtab och skillnaden är att det sistnämnda behöver fyllas på oftare annars är det samma effekt.
Någon speciell anledning att du bytte till Adtab?![]()
Ja precis som @Sleepan skriver, det är receptfritt jag slipper jaga veterinär och betala för recept utan kan bara gå in på apoteket och köpa det rakt upp och nerNågon speciell anledning att du bytte till Adtab?![]()
Ah, ok!Ja precis som @Sleepan skriver, det är receptfritt jag slipper jaga veterinär och betala för recept utan kan bara gå in på apoteket och köpa det rakt upp och ner
Så av ren smidighet bytte jag.
Ja men du måste ändå fixa receptAh, ok!Jag fixade recept gratis på firstvet så det var väldigt smidigt men nu när jag kollade min närmsta apotek har de bara Frontpro i alla fall
![]()
Det tar max en dag? Bravecto blir väldigt mycket billigare för mig jämfört med något man måste ge varje månad.Ja men du måste ändå fixa recept![]()
Ja en sen? Det är jag inte behöva fixa recept JAG tycker är skönt. Jag vill kunna gå raka vägen in på apoteket och köp det jag ska ha. Och för mig har inte bravecto varit billigare, köpte dessutom hela sommarens uppsättning av fästingmedel i april när det var kampanjDet tar max en dag? Bravecto blir väldigt mycket billigare för mig jämfört med något man måste ge varje månad.
För mina är det billigare med Nexgard än Bravecto. I alla fall när jag jämfört Bravecto för 6 månader och Nexgard för 6 månader.Det tar max en dag? Bravecto blir väldigt mycket billigare för mig jämfört med något man måste ge varje månad.