Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker mörkgrönFinast färg på en beige/vit hund, enligt er? Vi kollar sele![]()
Röd utan tvekanFinast färg på en beige/vit hund, enligt er? Vi kollar sele![]()
De passar ju i alltFinast färg på en beige/vit hund, enligt er? Vi kollar sele![]()
De passar ju i alltEn enligt mig underskattad färg är orange. Kan vara riktigt snyggt på många hundar, och har fördelen att det syns bra också.
Min cremefärgade hane är annars riktigt fin i rött, turkos och lite ljusare nyanser av blå. Tiken har jag gärna just orange på, eller rosa nu när hon blivit äldre och lite blekare.
Gissa som är black and tan har en Hurrta sele i ill orange, den är så snygg på henne
Gissa har en ill orange sele från Hurtta , hon är skitsnygg i den och ja hon syns väldigt braDe passar ju i alltEn enligt mig underskattad färg är orange. Kan vara riktigt snyggt på många hundar, och har fördelen att det syns bra också.
Min cremefärgade hane är annars riktigt fin i rött, turkos och lite ljusare nyanser av blå. Tiken har jag gärna just orange på, eller rosa nu när hon blivit äldre och lite blekare.
C? Vem då?Sitter och läser i gruppen sanningen om c.
Den verkar ha barkat helt åt helvete,folk anklagas för att vara pedofiler och alkoholister åt höger och vänster.
Vad är han för obehaglig människa egentligen?!![]()
Vet inget om detta och hittar inget när jag googlar?Sitter och läser i gruppen sanningen om c.
Den verkar ha barkat helt åt helvete,folk anklagas för att vara pedofiler och alkoholister åt höger och vänster.
Vad är han för obehaglig människa egentligen?!![]()
Vet inte om man får skriva ut namnet här men det är ett tvivelaktigt företag som får kritik och besvarar det med att anklaga folk för att vara pedofiler och alkoholister och en blev även anklagad för att ha kört ihjäl någon på fyllan.C? Vem då?![]()
skickar ett meddelandeVet inget om detta och hittar inget när jag googlar?
Min äter allt. Det enda hon ratat är rå rabarber.
Älskar all frukt, alla grönsaker. Sitter och dreglar vad hon än ska få![]()
Jag har också två som äääälskar banan. Den tredje klöks när hon äter det men lik förbannat ska hon ha för annars blir hon ju utan.![]()