Duktig KnutVet du varför du blir yr? annars kanske det är bra läge att ringa 1177 och rådfråga iaf. Ta hand om dig!
Har alltid haft lågt blodtryck men brukar mest märkas på morgonen? Ska ringa iaf för mina ben domnar med

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duktig KnutVet du varför du blir yr? annars kanske det är bra läge att ringa 1177 och rådfråga iaf. Ta hand om dig!
När var det du röntgade?Stör mig på att mitt röntgenresultat inte kommit än.![]()
I onsdags så en vecka sen.När var det du röntgade?
Då ligger de efter alltså. Kompisen röntgade sin i fredags och jag "lovade" glatt att hon borde få resultatet idag....I onsdags så en vecka sen.
Det här känner jag så igen. Jack är inte den hunden för mig, men älskar honom till månen och tillbaka och håller totalt på att gå sönder nu när vi bara har 2 dagar kvar ihop. Och då kommer tankarna på hur jag någonsin ska kunna ta mig igenom det här med Toke, för han är den hunden. Jag har haft hundar hela livet, men har aldrig upplevt den känslan förut som jag har med honom. Min mamma har också haft hund hela livet, oftast två åt gången och är 60+ nu, för henne är det en under alla år som satt sig riktigt hårt i hjärtat och som hon så ofta pratar om och fortfarande sörjer djupt även fast hon saknar och älskar alla hon haft. Det är otroligtJag älskar alla mina hundar men vissa kryper närmare in på skinnet på än andra.![]()
Jaa det verkar så. Jag hoppas på fredag annars får jag ringa och kolla om plåtarna kommit in. Brukar ju komma på en veckaDå ligger de efter alltså. Kompisen röntgade sin i fredags och jag "lovade" glatt att hon borde få resultatet idag....
Stannar han hos er trots allt?Vann ett Non Stop-täcke på tradera i fredags. Idag efter jobbet hämtade sambon ut paketet åt mig. Det passar verkligen perfekt på salukipojken, och färgen är fin på honom ocksåHan ska få leka fotomodell senare.
Det är ont om längre promenader nu när jag är däckad för tredje veckan.
Men tack och lov har han lärt sig att göra sina behov utan att jag tittar på!! Dvs ute vid dörren.
Han tigger ut på spaning så jag sätter fast honom i en spårlina vid ytterdören. Ända tills han tröttnar och kraftsar på dörren och vill gå in.(ja, jag vet att "bandhund" inte är ... önskvärt). Ibland vill han inte gå in heller utan vill stanna på bron och spana. Orkar jag går vi en bit