Hade kontakt med Alvins och Milous uppfödare igår , hon kan allt

Allt jag undrar över när det gäller mina hundar, även Trassel eftersom hennes hund är bror till Trassels mamma och alltså är Milous bror. Lite ”trassligt”

varje gång jag ska berätta om mina grabbars släktskap. Ingen har hittat på ett namn på vad det heter att Alvins mamma var mormor till Milou. Alvins mamma finns långt bak i stamtavlan till Trassel också.
Gosade ner mig i Trassels stamtavla igen. Hans pappa är från den kenneln i Sverige som har bäst resultat på utställning både på tik, hane, valp och högst rankade kenneln i Sverige.
Och åh, vilka fantastiska hundar det finns
Jag undrar så hur Trassel kommer se ut som vuxen, det var en sak vi pratade om. Jag har mina aningar och fick dom bekräftade av henne. Men ändå svårt att se framför mig. Kineser kan ändra färg så drastiskt och jätte stor skillnad mellan sommar och vinter.
Så fort Trassel är hel och har ett fullständigt läkt sår ska han på spa behandling här hemma. Bada dubbelt mot vad jag brukar för att se om hans acne försvinner. Har köpt kosttillskott också som ska vara bra för lite allt möjligt men bland annat huden. Men det är mest att vänta ut tonåren också om det inte blir mer.
Är tacksam att ha två fantastiska uppfödare som jag kan prata med om allt och båda följer mig på Instagram och är så där lagom. Lägger sig aldrig i utan skickar hjärtan eller någon kort kommentar, respekterar att det är mina hundar nu.