Bukefalos 28 år!

Uppfödare!!

K

KaZa

Min tik är dräktig i vecka 5. Hon är ju med mig i stallet hela dagarna när jag jobbar, men har aldrig ätit hästskit eller liknande tidigare. Men nu hinner jag inte vända ryggen till förrän hon trycker hela munnen full med skit. :crazy: :crazy:

Hon har även börjat leta upp harpluttar och fågelskit för att mumsa i sig. Har hon brist på något? :confused: Eller får även hundar olika nojjor om vad de bli sugna på?

Ska ringa min uppfödare och prata/fråga , men hon är inte hemma ännu. :(
 
hehe... sån e min tik oxå nu. :crazy:
men hon tar det bara i munnen å släpper det på hallgolvet när hon har kommit in. *suck*

Tror inte det e nån brist på vitaminer. min tik har alltid betett sig lite konstigt när hon har varit dräktig.
 
Ok, tack för Era svar! Har även pratat med uppfödaren och hon säger samma sak. Eehhh :crazy: mysigt. :p

Ska nog dra in lite på alla pussar hon får.... :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 510
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 666
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 668
Senast: machafuko
·
R
Hundavel & Ras I går släpptes Schäferhundens Index på avelsdata. Hela gårdagen ägnade jag åt statistik, både på egna kullar men också väldigt mycket åt...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
13 758
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp