Upplyftande memes, videos och tankar runt Covid-19

IMG_20211217_164124.jpg
 
Typ som när man tar en taxi och taxichauffören undrar vilken väg man tror blir bäst att åka. Inte vet väl jag, det finns en anledning till att det är du som kör och inte jag! Det är liksom inte jag som har som yrke att köra folk från A till B på bästa möjliga sätt 🙄😅
Jag som reser vägar som få andra någonsin gjort hjälper gärna till med anvisningar istället för att betala extra för att GPSen funkar taskigt….. men åker man stadsnära borde kunskapen finnas hos lokal chaufför. En gång blev chauffören förbannad, men lugnade sig när det blev mer och mer uppenbart att det hade varit bättre att lyssna.
 
Jag som reser vägar som få andra någonsin gjort hjälper gärna till med anvisningar istället för att betala extra för att GPSen funkar taskigt….. men åker man stadsnära borde kunskapen finnas hos lokal chaufför.
Ja, det finns säkert fall där det är en befogad fråga. För mig som nästan aldrig kör bil (och definitivt inte inom stans gränser i så fall) blir det dock lite märkligt, men det kan ju å andra sidan inte chauffören veta!
 

Liknande trådar

Tjatter Nu vill jag inte kritisera just dig Scata eller ni som gillat denna, utan mer generellt en fråga jag funderat på länge som denna bilden...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 064
Senast: Jeffery
·
Samhälle Så vad lär vi oss om vården när chefer inom vården och deras närstående måste uppoffra sig och ta vaccin avsett för andra. Att...
Svar
8
· Visningar
371
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Den här var ganska rar tycker jag. :heart Menar, själv mår jag inte särskilt dåligt i min isolering egentligen. Jag har hundarna och...
Svar
12
· Visningar
659
Senast: Görel
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
54 455

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp