Uppvisningsträns från Hööks

Jag vill också veta det. :) Tänkte köpa ett till shettisar, hoppas att ponny passar bara.

Som vanligt såg det bra ut i katalogen men man blir väl lika besviken som vanligt när man ser det 'live' sen. :( Brukar vara så med Hööks-grejer.

fast det här såg vi i affären innan vi fick katalogen och d e snyggare i verkligheten tycker jag.
I katalogen ser det rät vanligt och tråkigt ut..

ska köpa ett till shettisen inför utställningen i slutet av maj...
hon har pony på allt annat så vi chansar på att det passar, annars finns ju håltång ;)

jo..
men sätt på egna tyglar då eftersom det är en ledtygel som följer med.. ;)

Jag köpte ett precis, i brunt. Det såg helt ok ut, men jag undrar om det passar?

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
583
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 329
Senast: Silje
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
241
Senast: Jeps
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka