Ur Bukearkivet

Jag är fortfarande förvånad över att jag inte minns dem! Var på sidan såg man dem?

Ja, jag tycker nog också att det går att se mönster. ibland inbillar man sig nog mönstren och ibland har man fullständigt rätt när man ser dem.
Jag kan inte heller minnas taggarna så du är inte ensam.

Är det någon som har en uppfattning om hur länge de fanns?
 
Hon startade den tråden eftersom varannat inlägg i typ alla trådar på den tiden var "Var är gilla-knappen? :heart :heart :heart" och "Var är gillaknappen när man behöver den? :heart :heart :heart" typ. Det var så sjukt jävla störande :p.
Ja, vansinnigt störigt! Var är gillaknappen när man behöver den? DET FINNS INGEN, smartskalle.
 
Sju år senare fick du rätt. :D

Jag tycker att gillaknappen är bra. Till och med jättebra. MEN när den används för att gilla elaka inlägg gillar jag den inte. Elakheter tycker jag att man ska stå för själv, inte bara haka på någon annan.
Ja, eller när man använder "Haha" på ett ganska okänsligt sätt, vilket jag fått ett antal gånger när det inte ens varit debatt.
 
Ja, eller när man använder "Haha" på ett ganska okänsligt sätt, vilket jag fått ett antal gånger när det inte ens varit debatt.

Den har även jag fått på fullkomligt seriösa inlägg. Känns inte alls bra.
 
Kanske av misstag? Jag brukar råka klicka fel men hinner ofta se det och ändra eller ta bort. Ibland rapporterar jag inlägg av misstag också, när jag scrollar.

Jag har goda skäl att tvivla, tyvärr. Har man t ex kommit på kant med någon tidigare och sedan får en haha-smiley av samma person på ett icke skämtsamt inlägg så ger det tydliga hånskratt-vibbar. Och det är helt klart så att vissa användare får denna typ av respons mer än andra, det är precis som med likes att man kan se mönster om man är uppmärksam.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Helgen 10-11/8 hade bergslagens vallhundsklubb Ik2-tävlingar utanför Örebro. En klurig bana, ganska svåra (men roliga!) får och rejält...
Svar
4
· Visningar
1 128
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp