Meibla 26 Dec 2005 #221 Sv: Uschiamig... *bild Jodå.. du får väl ta 3-4 st på varje hand? Att hon inte låter är väl bara en fördel.. ju tystare fåglar är, dessto bättre
Sv: Uschiamig... *bild Jodå.. du får väl ta 3-4 st på varje hand? Att hon inte låter är väl bara en fördel.. ju tystare fåglar är, dessto bättre
gul_zebra Trådstartare 27 Dec 2005 #222 Sv: Uschiamig... *bild Fast jag sa aldrig att hon inte låter, jag sa bara att hon låter mindre
Meibla 27 Dec 2005 #223 Sv: Uschiamig... *bild jaja, men att hon låter mindre är väl bättre än att hon låter mer? Ju mindre dessto bättre
Sv: Uschiamig... *bild jaja, men att hon låter mindre är väl bättre än att hon låter mer? Ju mindre dessto bättre
gul_zebra Trådstartare 27 Dec 2005 #224 Sv: Uschiamig... *bild Ja men det hjälper ju inte mig när jag är död precis
Meibla 27 Dec 2005 #225 Sv: Uschiamig... *bild sant iofs.. äsch.. ta hit alla burarna så kan jag flytta dom till sina rätta burkompisar såå hemsk kan hon inte vara
Sv: Uschiamig... *bild sant iofs.. äsch.. ta hit alla burarna så kan jag flytta dom till sina rätta burkompisar såå hemsk kan hon inte vara
gul_zebra Trådstartare 27 Dec 2005 #226 Sv: Uschiamig... *bild Pappa kan nog köra ner allihopom du vill för är det nåt han hatar mer än råttor så är det monsterfåglarna
Sv: Uschiamig... *bild Pappa kan nog köra ner allihopom du vill för är det nåt han hatar mer än råttor så är det monsterfåglarna
Meibla 27 Dec 2005 #227 Sv: Uschiamig... *bild Men han får ju ta med sej dom upp igen. Jag vill inte ha kräken Tänkte bara att jag kunde hjälpa till å flytta dom till rätt burar igen
Sv: Uschiamig... *bild Men han får ju ta med sej dom upp igen. Jag vill inte ha kräken Tänkte bara att jag kunde hjälpa till å flytta dom till rätt burar igen
gul_zebra Trådstartare 28 Dec 2005 #228 Sv: Uschiamig... *bild Nejnejnej. Ska de dit får du behålla de
gul_zebra Trådstartare 28 Dec 2005 #230 Sv: Uschiamig... *bild De som är så goa, du skulle verkligen äääälska de
gul_zebra Trådstartare 29 Dec 2005 #234 Sv: Uschiamig... *bild Det är ju just det jag har, jag har tröttnat på de odjuren
gul_zebra Trådstartare 29 Dec 2005 #236 Sv: Uschiamig... *bild Johodu, du vill bara inte erkänna det. Tydligt fall av förnekelse!
gul_zebra Trådstartare 29 Dec 2005 #238 Sv: Uschiamig... *bild Nix, jag är expert på inbillning så jag känner nog igen en inbillning när jag har den
Sv: Uschiamig... *bild Nix, jag är expert på inbillning så jag känner nog igen en inbillning när jag har den
gul_zebra Trådstartare 29 Dec 2005 #240 Sv: Uschiamig... *bild Jo jag märker det, för det är jag också expert på